پیام تسلیت علیرضا اسدی شهردار فردوسیه به مناسبت روز تاسوعا و عاشورای حسینی

‍ پیام تسلیت علیرضا اسدی شهردار فردوسیه به مناسبت روز تاسوعا و عاشورای حسینیه دار فردوسیه به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری فردوسیه : علیرضا اسدی شهردار فردوسیه با صدور پیامی فرا رسیدن روز تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفتند در متن این پیام آمده است : سلام بر عاشورا، سلام بر حسین(ع)، […]

‍ پیام تسلیت علیرضا اسدی شهردار فردوسیه به مناسبت روز تاسوعا و عاشورای حسینیه دار فردوسیه
به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری فردوسیه : علیرضا اسدی شهردار فردوسیه با صدور پیامی فرا رسیدن روز تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفتند در متن این پیام آمده است : سلام بر عاشورا، سلام بر حسین(ع)، سلام بر دستان بریده سقای کربلا، سلام بر خطبه های بیدارگر امام سجاد(ع)، سلام بر خیمه های سوخته و بر ناله های کودکان تشنه، سلام بر صبر و صلابت زینب(س)، سلام بر ندای جاودان “هل من ناصر ینصرنی” و سلام بر اشک های صاحب الزمان(عج). صاحب الزمان(عج).

عاشورا سالروز عروج خونین سبک بالان عاشقی است که با شهادت خویش حماسه جاودانه و با شکوهی در تاریخ آفریدند. عاشورا چشمه نوری است که سیاهی ها و تاریکی ها را از جان می شوید و زلالی و پاکی را سخاوتمندانه به آن هدیه می کند. فریاد سرخی که از خاک تفتیده کربلا برخاست، طنین بیدارباشی بود که تمامی اعصار و قرون را درنوردید و با رنج مظلومان تاریخ آمیخته شد و به ابدیت پیوند خورد. نه کربلا به یک سرزمین محدود می شود و نه عاشورا در غروب یک روز پایان می یابد.

با امید اینکه با تاسی به سیره آن حضرت و درک پیام عاشورا، که همان عشق به خداوند(ج) و حفظ آزادگی و شرافت انسانی است؛ توجه داشته باشیم که انسان تا اسیر نادانی و گم راهی بوده و دل بستگی به دنیا پرده های سیاه بر چشم و دل او افکنده باشد، هرگز مسیر تکامل را نخواهد پیمود و به هدف های متعالی و انسانی نخواهد رسید.

عاشورا می‌آید تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد را در جهان هستی طنین افکند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و به افسون نا امیدی در برابر زورگویان و قدرت‎طلبان به ظاهر غالب، خاتمه دهد. وسوسه خنّاسان و خدعه اغواگران را خنثی نماید و شعار “هیهات منّا الذّله” را عملی سازد و پرچم پر افتخار نهضت حسینی را در فرازین نقطه جهان به اهتزاز در می‌آورد.

از سوی دیگر عاشورا مظلومانه ‌ترین و جانگدازترین تراژدی تاریخ است. در این واقعه جانسوز، فضیلت‌ها را سر بریدند، عدالت و امامت را بر نیزه کردند و همه ارزش‌های والای الهی و انسانی را به مسلخ بردند. با شلاق شقاوت، تن مظلوم عدالت را خستند. با نیزه نیرنگ، پیکر مجروح حقیقت را دریدند و باشمشیر ستم، تجسم تقوا و راستی را در قربانگاه خونین کربلا، مظلومانه به خاک و خون کشیدند.
اینجانب فرارسیدن ایام غم بار تاسوعا وعاشورا وشهادت مظلومانه سید وسالار شهیدان وسرور آزادگان، امام حسین (ع)را برتمامی ملت شریف ایران و به ویژه مردم شهید پرور شهر فردوسیه و خانواده معظم شهدا تسلیت عرض می نمایم،و امسال نیز به مانند سالهای گذشته در کنار عزاداران حسینی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به بیرون از خانه ها می آییم و ذکر لبیک یا حسین را فریاد خواهیم زد

Visits: 5