تغییر نام شهرک صنعتی شهریار به شهید سردار قاسم سلیمانی

شهریارنگار پایگاه اجتماعی مردم شهریار (shahriarnegar.com) مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران از تغییر نام شهرک صنعتی شهریار به شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد. به گزارش شهریارنگار و به نقل از خبرگزاری صنایع، صابر پرنیان، با اعلام این خبر تصریح کرد: به پاس مجاهدت‌های خالصانه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی درجلسه فوق‌العاده هیات‌مدیره، شهرک صنعتی شهریار […]

شهریارنگار پایگاه اجتماعی مردم شهریار (shahriarnegar.com)

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران از تغییر نام شهرک صنعتی شهریار به شهید سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش شهریارنگار و به نقل از خبرگزاری صنایع، صابر پرنیان، با اعلام این خبر تصریح کرد:

به پاس مجاهدت‌های خالصانه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی درجلسه فوق‌العاده هیات‌مدیره، شهرک صنعتی شهریار به نام پربرکت این شهید والامقام مزین و نام‌گذاری شد.

شهرک صنعتی شهریار

وی در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال در جامعه بیان کرد:

مهم‌ترین دلیل راه‌اندازی شهرک صنعتی شهریار بعد از توسعه صنعت و تولید، ایجاد اشتغال است و با تحقق این امر، بسیاری از جوانان جویای شغل منطقه، مشغول به کار می‌شوند.

وی با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه تولید تصریح کرد:

با راه‌اندازی شهرک صنعتی شهریار، صنایع غرب استان تهران به خوبی ساماندهی می‌شوند و زمینه حضور سرمایه‌گذاران اقتصادی نیز به وجود خواهد آمد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به امکانات فراهم‌شده برای شهرک صنعتی شهریار اشاره کرد و گفت:

فاز نخست زیرساخت‌ها از قبیل آب و برق به طور کامل به این شهرک اختصاص‌یافته و آماده واگذاری به متقاضیان است.

پیام تسلیت

به گزارش شهریارنگار و به نقل از خبرگزاری صنایع، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران در پی شهادت سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پیام تسلیتی نیز صادر کرده است.

در این پیام آمده است:

شهادت سردار سرافراز ایران، فاتح دل‌ها و یار و یاور ملت مظلوم و ستمدیده حاج قاسم سلیمانی موجب اندوه فراوان و حسرتی عمیق شد.

حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم‌نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی آمریکایی به یاران شهیدش پیوست. ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد. اینجانب شهادت این ابرمرد تاریخ، مالک اشتر زمان، الگوی اخلاص و اقتدار را به ملت عزیز ایران، رهبر معظم انقلاب و خانواده معزز سلیمانی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

Visits: 92