کمی مسائل بهداشتی و درمانی را جدی بگیریم

شهرستان ملارد در حوزه بهداشتی و درمانی نیازمند نگاه جدی تأمین اجتماعی است   نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس با اشاره به کمبود زیرساخت‌های بهداشتی در ملارد گفت: شهرستان ملارد در حوزه بهداشتی و درمانی نیازمند نگاه جدی تأمین اجتماعی است. محمد محمودی شاه‌نشین در نشست پیش از ظهر امروز خود با […]

شهرستان ملارد در حوزه بهداشتی و درمانی نیازمند نگاه جدی تأمین اجتماعی است

 

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس با اشاره به کمبود زیرساخت‌های بهداشتی در ملارد گفت: شهرستان ملارد در حوزه بهداشتی و درمانی نیازمند نگاه جدی تأمین اجتماعی است.

محمد محمودی شاه‌نشین در نشست پیش از ظهر امروز خود با مدیرکل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران که در محل اداره تأمین اجتماعی ملارد انجام شد اظهار داشت: شهرستان‌های غرب استان تهران با مشکلات متعددی در حوزه زیرساختی مرتبط با حضور متخصصان جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی روبه‌رو هستند که لازم است به این مهم ویژه توجه داشت.

 

وی ادامه داد: تنها نام فرمانداری و شهرستان بر ملارد نهاده شده اما توجهی به حوزه زیرساخت‌های فرهنگی، بهداشتی، خدماتی، اداری و غیره نشده است که این مسأله باید از سوی مسئولان استانی و کشوری مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس با بیان اینکه شهرستان ملارد و شهرقدس نیاز به ایجاد واحدهای تأمین اجتماعی دارد تصریح کرد: در این راستا توافقاتی صورت گرفته که باید اداره کل تأمین اجتماعی استان تهران و ادارات تابع در شهرستان پیگیر به ثمر نشستن این موارد باشند و با همراهی شوراهای شهر و خیرین زمین در اختیار بگذارند و به این مهم سرعت ببخشند.

 

محمودی شاه‌نشین ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع به ویژه بازنشستگان گفت: صفادشت ملارد نیز به جهت میزان جمعیتی که دارد نیاز بود که اداره تأمین اجتماعی نیز در این منطقه وجود داشته باشد که با پیگیری اقداماتی انجام شده که امیدواریم تا نیمه اول دی ماه ایجاد واحد اقماری تأمین اجتماعی در صفادشت به ثمر برسد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ملارد در حوزه استقرار پلی‌کلینیک تخصصی که در زمینه تروما بتواند راهگشای منطقه باشد و همچنین فضا برای حضور متخصصان نیاز جدی داردکه زمین‌های موردنیاز آن در دسترس است و لازم است آغاز این پروژه‌های هر چه زودتر کلید بخورد.

Visits: 156