سارا و نیکا در پارتی شبانه

پست های زیادی در ایسنتا گرام و تلگرام در خصوص حضور سارا و نیکا در پارتی های شبانه منتشر شده و عکس های نامتعارفی از این دو بازیگر پخش شده است. این در حالیست که این دو بازیگر در ایران نیستند و در سوئد زندگی می کنند و به نظر می رسد این خبر ها […]

پست های زیادی در ایسنتا گرام و تلگرام در خصوص حضور سارا و نیکا در پارتی های شبانه منتشر شده و عکس های نامتعارفی از این دو بازیگر پخش شده است. این در حالیست که این دو بازیگر در ایران نیستند و در سوئد زندگی می کنند و به نظر می رسد این خبر ها و پست ها شایعاتی بیش نیستند.

معرفی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل  متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند.  این دو خواهر  در کمتر از یک سال از شروع حرفه بازیگری و از طریق حضور در سریال پر تماشاگر پایتخت به شهرتی خوب رسیدند. هم اکنون ساکن کشور سوئد بوده و جالب است بدانید نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. به تازگی کلیپی از  سارا و نیکا  بازیگران سریال پایتخت در اینستاگرام پخش شده است که باعث شایعات زیادی در فضای مجازی شده است.

اولین بازی

بر خلاف تصور پایتخت اولین تجربه بازیگری خواهران فرقانی نبوده و این دو خواهر ابتدا با بازی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بازیگری را شروع نموده اند.

در این سریال نقش دو خواهر دو قلوی دور افتاده از هم را در سن ۹ ماهگی بازی کردند.

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس)   برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن ۱۵ سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال ۱۳۹۲ خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.