وداع با پیکر شهید علیرضا تمدن با حضور بی سابقه ی مردم در شهریار

جاماندگان همایش بزرگ اربعین حسینی(ع) در شهدای شهریار با ندای لبیک یا حسین(ع) میزبان پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «علیرضا تمدن» شدند. به گزارش شهریارنگار ، از ساعاتی که پیکر پاک شهید تازه تفحص شده علیرضا تمدن که در ۲۱ تیرماه سال ۶۷ در منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، وارد […]

جاماندگان همایش بزرگ اربعین حسینی(ع) در شهدای شهریار با ندای لبیک یا حسین(ع) میزبان پیکر پاک شهید تازه تفحص شده «علیرضا تمدن» شدند.

به گزارش شهریارنگار ، از ساعاتی که پیکر پاک شهید تازه تفحص شده علیرضا تمدن که در ۲۱ تیرماه سال ۶۷ در منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، وارد شهرستان شده و ستاد انتظامی شهریار محلی است می گذرد .
پیش از تشییع مادر بزرگوارش بعد از ۲۹سال فرزند دلبند و جوانش را در آغوش گرفته ، و همانطور که به تازگی آرزوی دیدار فرزندش را کرده بود لحظاتی را با او خلوت و با دلی آرام و خاطری آسوده‌تر از همیشه پیکر مطهر فرزند شهیدش را به دستان مردم شهیدپرور شهرستان شهریارسپرده ، تا به سمت خانه ابدی در کنار پدرش و همچنین همرزمانش در امامزاده اسماعیل (ع) به خاک سپرده شود.

سرهنگ تراب نوراللّهی در آغاز این مراسم که با حضور پرشور یگان‌های نظامی و انتظامی شهرستان، خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولان و عموم مردم شهیدپرور این شهرستان روبرو شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: بازگشت پیکر شهید علیرضا تمدن نشان از تحقق وعده خداوند دارد که شهدا زنده‌اند و تا زمانی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجاست یاد و خاطره شهدا نیز پا برجا می‌ماند.

وی بیان کرد: شجره طیبه انقلاب در جهان گسترش می‌یابد و این چراغ‌های هدایت در مسیر ایثار و شهادت و هدایت‌های داهیانه رهبری مهّم‌ترین راهنماهایان این مسیر هستند، و دشمن بداند که استکبارستیزی و مقابله با دشمنان هیچ‌گاه از اصول انقلاب اسلامی کنار گذاشته نمی‌شود و همه تلاش می‌کنیم تا هر چه بیشتر در مسیر شهدا و امام شهدا قدم بگذاریم.

در ادامه این مراسم امام‌جمعه باغستان نیز اظهار داشت: امیدواریم به عزّت و بزرگی این شهدا خداوند متعال ما را در دنیا و آخرت سعادت‌مند کند. امنیت و آرامش همان‌طور که ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین فرمودند با توان دفاعی و تحت سایه توان دفاعی است و اگر امروز نبودند رزمندگان ما چه در انقلاب و چه در دفاع مقدس و بعد از آن هر چه داریم به واسطه شهدایی است که سلاح در دست گرفتند و امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات رسول خاطرنشان کرد: امروز لازم است هر چه می‌توانیم در مسیر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش تلاش کنیم و شهدا در این میان ستاره‌های روشن و مبیّنی هستند و امروز که شهدا وقتی به هر سرزمینی وجودشان ورود می‌کند، حال و هوای خاصی به آنجا می‌دهند.

Visits: 33