پس از سی سال دوری از مادر ؛ تشییع پیکر شهید علیرضا تمدن ۱۵ آبان در شهرستان شهریار

در آستانه اربعین حسینی، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی «علیرضا تمدن» در شهرستان شهریار تشییع می‌شود. علی کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار شهریار نگار ، ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) گفت : شهرستان شهریار یکی از شهرستان‌های استان تهران […]

در آستانه اربعین حسینی، پیکر پاک شهید تازه تفحص شده نیروی انتظامی «علیرضا تمدن» در شهرستان شهریار تشییع می‌شود.

علی کردی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار شهریار نگار ، ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) گفت : شهرستان شهریار یکی از شهرستان‌های استان تهران است که در دوران دفاع مقدس خدمات ارزشمندی داشته و شهدای بسیاری را نیز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی بیان کرد: این روزها حال و هوای بسیاری از شهرها و شهرستان‌ها به واسطه حضور شهدا رنگ و بوی خاصی به خود می‌گیرد، که در این میان شهرستان شهریار نیز در روز دوشنبه میزبان شهید سبز قامت گلگون کفن تازه تفحص شده نیروی انتظامی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شهریار در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهید علیرضا تمدن از شهدای ژاندارمری است که در ۲۱ تیر ماه سال ۶۷ در منطقه زبیدا به فیض شهادت نائل آمده بود، که به تازگی تفحص شده است.

کردی تصریح کرد: شهید تمدن از جمله ۵۴ شهید نیروی انتظامی است که در تفحص ۱۱۹ شهیدی که به تازگی تفحص شده‌اند، شناسایی شده که به همراه ۲۴شهید دیگر از طریق آزمایش DNA شناسایی شده و روز دوشنبه ۹صبح در مراسمی در محل ستاد انتظامی شهرستان شهریار مورد استقبال سبزقامتان نیروی انتظامی، خانواده شهدا، مسئولان قرار می گیرد.

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهید تمدن خاطرنشان کرد: مسیر تشییع این شهید بزرگوار ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه از مقابل ستاد نیروی انتظامی شهریار به سمت خیابان کرشته و در ادامه خیابان ولیعصر(عج)، بلوار انقلاب به سمت امامزاده اسماعیل(ع) شهریار تشییع و در جوار همرزمان شهیدش و پدر گرامیش به خاک سپرده می‌شود.

مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار روز دوشنبه ۹۶/۸/۱۵ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در مسجد حبیب ابن مظاهر (ع) واقع در شهریار ، عباس آباد ، خیابان مطهری برگزار می گردد .

از مردم محترم و عزیز و همسنگران آن عزیز فقید دعوت می شود تا با حضور خود تسلی خاطری برای مادر آن عزیز والا مقام باشند .

Visits: 53