رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد در قالب طرح سپاس با سه خانواده شهید در شهریار دیدار کرد…

در قالب طرح سپاس انجام شد : دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد با سه خانواده شهید در شهریار طرح سپاس در شهرستان شهریار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، معاونان، روسای ستادی و شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، امام جمعه ، […]

در قالب طرح سپاس انجام شد :

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد با سه خانواده شهید در شهریار

طرح سپاس در شهرستان شهریار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، معاونان، روسای ستادی و شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، امام جمعه ، فرماندار شهرستان شهریار برگزار شد که در جریان آن عنبر بیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد در این طرح از سه خانواده شهید دوران دفاع مقدس «شهید نوروزی، شهید زارعی و شهید مشعوفی» دیدار کرد .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از اهداف مهم طرح سپاس را سپاسگزاری از آنان و رسیدگی به مشکلات ایثارگران در محل زندگی عنوان کرد و گفت: زمانی که مدیران بنیاد به محل زندگی ایثارگران و خانواده شهدا می‌روند، بخش زیادی از مراجعه ایثارگران به بنیاد کاسته می‌شود و بسیاری از مشکلات جامعه هدف باید در این دیدارها حل شود.
سردار محسن انصاری یکی دیگر از اهداف طرح سپاس را نشان دادن اهمیت ایثارگران در جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مراجعه حضوری به ایثارگران گرامی و خانواده معظم شهدا نشان‌دهنده جایگاه ویژه آنان و احترام زیادی است که مسئولان برای آن‌ها قائل هستند.

 

عنبر بیز درجریان این دیدارهای معنوی اظهار داشت: دیدار و دلجویی از خانواده شهدا انرژی‌بخش است و باعث می‌شود که ما درروند کاری بهتر بتوانیم خدمت به خانواده شهدا داشته باشیم .

وی ضمن تجلیل از صبر و شکیبایی خانواده شهدا تصریح کرد: والدین شهدا نشانه صبر و استفامت هستند و باید در همه شرایط مورد توجه و حمایت قرار گیرند و این وظیفه ذاتی ماست.

 

Visits: 163