۴۰۰ خانواده شهید شهریار در قالب «طرح سپاس» تجلیل می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: در دوره دوم طرح سپاس ۴۰۰ خانواده شهید در شهریار مورد تجلیل قرار می‌گیرند.   به نقل از تسنیم ،به گزارش شهریار نگار : نادر نصیری در آئین آغاز طرح سپاس شهریار و دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید این شهرستان که با حضور عموم مسئولان […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: در دوره دوم طرح سپاس ۴۰۰ خانواده شهید در شهریار مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

به نقل از تسنیم ،به گزارش شهریار نگار : نادر نصیری در آئین آغاز طرح سپاس شهریار و دیدار با ۴۰۰ خانواده شهید این شهرستان که با حضور عموم مسئولان در مهدیه امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم همچنان خدواند ما را در مسیر خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یاری کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: دستاوردهای خوبی در قالب طرح سپاس بوده که مهم‌ترین آن همراهی مسئولان در این مسیر بوده که سبب شده ارتباط بهتری بین خانواده شهدا و مسئولان برقرار شود و بسیاری از مشکلات این عزیزان در این دیدارها رفع شده؛ همچنین بسیاری از دغدغه‌ها نیز در این دیدارهای مستقیم از سوی خانواده شهدا و ایثارگران بیان می‌شود.

گرچه همه همکاران ما در سرتاسر کشور به جهت تحقق منویات مقام رهبری، فرمان و تکلیف شرعی که داریم تلاش کرده‌اند؛ اما به لطف خداوند و همدلی مسئولان طرح سپاس در شهرستان‌های استان تهران در دور اول انجام شده و هم‌اکنون در مرحله دوم قرار داریم که اثرات بسیار ارزنده‌ای را تاکنون داشته است.

نصیری با بیان اینکه احساس مسئولیت فرمانداران شهرستان‌های استان تهران بسیار متفاوت با دور گذشته و متمایز با دیگر استان‌ها در حال اجرا شدن است و این به خاطر وجود تعامل و همدلی و احساس وظیفه است تصریح کرد: در بازدیدهای قبل حدود ۲۰هزار دیدار داشتیم و نزدیک به ۱۰هزار بازدید در یک سال گذشته در قالب طرح سپاس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در هر لحظه باید در مقام سپاس‌گذاری از خانواده شهدا قدم برداشته و این سخنی بسیار گهر بار از مقام معظم رهبری است عنوان کرد: مقام معظم رهبری از طلایه‌داران حرکت در مسیر دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهدا هستند و این نشان می‌دهد که حتی لحظه‌ای از زمان را برای دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران که امنیت، عزت و استقلال کشور را از آنها داریم از دست ندهیم و تجلیل این بزرگواران در رأس امورمان باشد.

نصیری در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در نظارت‌هایی که از این مجموعه صورت گرفت و در ارزیابی‌های انجام شده در بسیاری از امور در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرده و در حال حاضر نیز در جشنواره رجایی استان رتبه اداره کل برتر استان را به خود اختصاص داد.

Visits: 19