دومین مدال طلای قهرمانی فرهاد عزیزی ورزشکار شهریاری در مسابقات پرورش اندام هنگ کنگ

فرهاد عزیزی در مسابقات پرورش اندام موفق به کسب مدال طلا شد … شهریار نگار : فرهاد عزیزی دومین مدال طلای خود را کسب کرد . وی در ابتدای سال جدید موفق به کسب مدال طلای تورنمت آرنولد کلاسیک افریقای جنوبی شده بود. رقابتهای مسترالمپیای آماتوری هنگ کنگ با شرکت تعدادی از ورزشکاران کشورمان برگزار شد که […]

فرهاد عزیزی در مسابقات پرورش اندام موفق به کسب مدال طلا شد ...

شهریار نگار : فرهاد عزیزی دومین مدال طلای خود را کسب کرد . وی در ابتدای سال جدید موفق به کسب مدال طلای تورنمت آرنولد کلاسیک افریقای جنوبی شده بود.

رقابتهای مسترالمپیای آماتوری هنگ کنگ با شرکت تعدادی از ورزشکاران کشورمان برگزار شد که در دسته ۱۸۰ سانتیمتر بادی کلاسیک فرهاد عزیزی موفق به کسب مدال طلا شد.

دانستنی هایی از زندگی آقای عزیزی

فرهاد عزیزی متولد ۹ تیر ۱۳۶۲ از شهریار ِ تهران، رئیس هیئت پروررش اندام شهرستان شهریار است .
او ورزش را با رشته فوتبال دربازی در تیم نوجوانان استقلال تهران آغاز کرد، و در رشته های کشتی و تکواندو هم توانست به عناوین چشمگیری دست یابد.
عزیزی به دلیل علاقه ای که به آرنولد داشت از سال ۷۸ به پرورش اندام گرایش پیدا کرد و توانست در این رشته خوش بدرخشد . او از سال ۹۵ پرورش اندام را به صورت حرفه ای دنبال کرد .
بزرگترین نقطه ی عطف زندگی فرهاد عزیزی است که ثمره ای این زندگی یک فرزند دوست داشتنی است .
نقطه ی عطف زندگی ورزشی او ، مسابقات آرنولد کلاسیک و مدال طلایی بود که کسب کرد .

عزیزی عامل موفقیت خود را دوری از مسائل حاشیه ای و صرفا پرداختن به اصل ورزش و تمرکزی که روی هدف انجام می دهند را راز موفقیتش می داند .

بزرگترین مشکل ورزشکاران این رشته ؛ بی توجهی است که نسبت به این ورزش انجام میشود.

این که ورزشکار در این رشته کاملا تنهاست و باید به خود و خدای خودش تکیه کند و باید خودش همت کند و به هیچ عنوان نمی توان انتظاری از جا یا ارگانی خاصی داشت.تنها بودن ورزشکار از جمله مشکلاتی است ، که ورزشکاران ما را تهدید می کند.

از عزیزی در مورد هزینه هایی که برای مسابقه می کند سوال کردم ، که پاسخ داد .: بنده برای آخرین رقابتم که آرنولد کلاسیک آفریقای جنوبی بود مدت ۱۱ ماه در رژیم و آمادگی به سر می بردم. شاید مبلغی بالغ بر ۷ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه هزینه می کردم . در کل با هزینه های اعزام و…مبلغی بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان هزینه ی یک مسابقه ی بنده شد.

مهم ترین عناوین ورزشی که عزیزی موفق به کسب آن شده است،عبارت است از : 

۸۲ فینالیست مسابقات کشوری
۸۳ نائب قهرمان مسابقات کشوری
قهرمان دانشجویان کشور
قهرمان استان های البرز، تهران، زنجان
قهرمان استان زنجان و اوورال استان زنجان
و در مسابقات آرنولد کلاسیک به مدال ارزشمند طلا دست پیدا کرد .

Visits: 263