پروژه بیمارستان ۱۶۰۰ تختخوابی شهرستان قدس

 شهریار نگار به نقل از پایگاه خبری مبین : محمد محمودی ‌شاه‌ نشین در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه بیمارستان ۱۶۰۰ تختخوابی این شهرستان اظهار داشت: پروژه‌های در مرحله اجرادو فاز تقسیم شدند. در حال حاضر بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در مرحله فاز […]

 شهریار نگار به نقل از پایگاه خبری مبینمحمد محمودی ‌شاه‌ نشین در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان قدس با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه بیمارستان ۱۶۰۰ تختخوابی این شهرستان اظهار داشت: پروژه‌های در مرحله اجرادو فاز تقسیم شدند.

در حال حاضر بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در مرحله فاز اسکلت‌بندی است و ۹۸ درصد این مرحله هم تکمیل شده است؛ اما مرحله بعدی اجرای تأسیسات معماری است که در پروژه‌های بیمارستانی مهّم‌ترین بخش است.
وی افزود: بی‌تردید تمام تلاش خود را برای تحقق و جذب اعتبارات لازم جهت پیشرفت این پروژه در سال جاری و حتی در سال آینده خواهیم داشت، که با توجه به پیشرفت فیزیکی چشمگیری که این پروژه در این مدّت کوتاه داشته است، از لحاظ مالی و اعتباری بتوانیم تدابیر لازم را لحاظ کنیم.

نماینده مردم قدس،شهریار و ملارد در مجلس عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری خوبی که با مجموعه مدیریت شهری وجود دارد، تدابیر لازم جهت فضاسازی ورودی بیمارستان، تملکات و تعارضات موجود و پیش‌بینی فضای پارکینگ داشته باشند، به گونه‌ای که سبب وقفه در روند ساخت پروژه نشود.

محمودی بیان کرد: این بیمارستان یک مرکز درمانی جنرال است، که دارای تمام بخش‌های تخصصی درمانی است؛ بنابراین طبیعی است که فضای ورودی بیمارستان باید متناسب با بخش اورژانس هم باشد که علاوه بر شهروندان، سایر مردم از شهرهای حومه استان تهران و منطقه نیز دسترسی راحت و مناسبی داشته باشند.

نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس با اشاره به رویکرد دولت به بخش ارتقاء سرانه‌های درمانی تصریح کرد: متأسفانه ۹۰ درصد اعتبارات کشور مربوط به هزینه‌های جاری و تنها ۱۰ درصد آن مربوط به اقدامات عمرانی است، که باید با همت و تلاش مسئولان بتوان با سرعت عمل بیشتری این پروژه را به سرانجام برسانیم.
محمودی خاطر نشان کرد: پیرامون پروژه‌های تکلیفی نیز اگر ۱۰ هزار متر مربع زمین از سوی شهرداری تأمین شود، مجوزهای لازم از سوی سازمان تأمین اجتماعی جهت ساخت یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی نیز اخذ شده که قطعاً با تحقق این مهّم شهرستان قدس تا ۳۰ سال آینده از لحاظ فضاهای درمانی هیچ مشکلی نخواهد داشت.

 

Visits: 40