عکس های دیدنی شهریارنگار از اکران عمومی فیلم زرد

گزارش اختصاصی شهریارنگار از اکران عمومی فیلم زرد : زرد،اولین ساخته ی مصطفی تقی زاده به ایستگاه عمومی رسید… زرد ، در میان انبوه هواداران و با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه در سینمای پردبس کوروش اکران خود را آغاز کرد تا این بار،پس از موفقیت های اخیر این فیلم از جمله جوایز ارزنده به […]

گزارش اختصاصی شهریارنگار از اکران عمومی فیلم زرد :

زرد،اولین ساخته ی مصطفی تقی زاده به ایستگاه عمومی رسید…

زرد ، در میان انبوه هواداران و با حضور عوامل فیلم و اصحاب رسانه در سینمای پردبس کوروش اکران خود را آغاز کرد تا این بار،پس از موفقیت های اخیر این فیلم از جمله جوایز ارزنده به دست آمده در جشنواره شانگهای،چشم ها خیره به گیشه این فیلم شود.

 

این مراسم با حضور عوامل فیلم از جمله  : بهرام رادان،ساره بیات،مهرداد صدیقیان، مرتضی و مصطفی تقی زاده که قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ دوازدهم‌ مهرماه در پردیس سینمایی کوروش و با حضور اصحاب رسانه و مخاطبین آغاز شود ، به دلیل انبوه جمعیت با تاخیر در ساعت ۲۱ شروع شد.که این موضوع خود بر جذابیت و اشتیاق مخاطبین برای باز شدن درب های سالن اضافه کرد.

در حاشیه این مراسم مرتضی تقی زاده برادر کارگردان از شروع پروژه جدید فیلم برداری با ژانری اجتماعی اما متفاوت بعد از فیلم زرد خبر داد که این خود نوید روزهایی درخشان برای این کارگردان جوان خواهد بود.

«مصطفی تقی‌زاده» در آثاری همچون «محرمانه تهران»، «زرد»، «چند متر مکعب عشق»، «مادر پاییزی» به عنوان «بازیگر»، «کارگردان»، «نویسنده فیلمنامه»، «برنامه‌ریز»، «دستیار دوم کارگردان» حضور داشته است.

وی همچنین ساخت فیلم‌ های کوتاه از جمله “شوت” را در کارنامه دارد و اینک قدم در عرصه ساخت فیلم‌ سینمایی گذاشته است.نقطه شاخص آثار تقی زاده در فیلم هایش تاکید او بر اصل خانه و روابط حاکم میان خانواده است.

بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، امیرعلی نبویان، علیرضا استادی، متین ستوده، مرتضی تقی زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، رومینا رفیعا، رضا شمس الدین، فرهاد مهدوی، حسین نائینی و حسین مهری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: مصطفی تقی‌زاده  تهیه‌کننده: کامران مجیدی مجری طرح: حسین فرضی‌زاد  مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی  طراح گریم: سودابه خسروی  تدوین: سجاد پهلوان‌زاده  صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده  صداگذار: فرامرز ابوالصدق  موسیقی: مسعود سخاوت دوست  طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی  مدیر تولید: احسان وحید

پخش بین المللی «زرد» برعهده به مدیریت مرجان علیزاده است پخش این فیلم بر عهده فیلمیران است.

محصول موسسه فرهنگی هنری مانی تصویر هنر

 

وحید کیوانی امیر – دوازدهم مهرماه نود و شش

 

فیلم زرد

زرد

زرد

زرد

زرد

Visits: 88