۴ قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در شهر اندیشه دستگیر شدند

به گزارش شهریار نگار و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی اظهار داشت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت اعضای باندی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در غرب استان تهران، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. وی افزود: […]

به گزارش شهریار نگار و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی اظهار داشت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت اعضای باندی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در غرب استان تهران، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با پیگیری‌های انجام‌شده و گسترش چتر اطلاعاتی متوجه شدند این افراد اخیراً محموله سنگینی از مواد افیونی را از قاچاقچیان شرق کشور تهیه کرده‌اند و با یک دستگاه خودروی کامیونت قصد انتقال به غرب استان تهران را دارند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در قالب دو اکیپ عملیاتی جهت پایش محورهای مواصلاتی اعزام شدند و در نهایت خودروی یادشده را در محور رباط‌کریم به شهریار شناسایی کردند؛ با توجه به اطلاعات به دست آمده مبنی بر تحویل محموله در شهر اندیشه، خودروی کامیونت مورد تعقیب قرار گرفت و موقع تحویل محموله در یک اقدام غافلگیرانه هر چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

خانچرلی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروی کامیونت، ۳۹۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در ۴۲ بسته کشف کردند.

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو در این عملیات خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

شهریار نگار ضمن تقدیر  و تشکر از ماموران خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی خصوصا فرماندهی غرب استان تهران ، برای این عزیزان آرزوی توفیق خدمت ، صحت و سلامت و موفقیت بیشتر در عرصه خدمت به شهروندان را دارد.

 

Visits: 61