کشف ۴۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهریار و “صباشهر و شاهد شهر” از کشف ۴۴۷ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد. سرهنگ “فریدون مکرمی اصل” ، در تشریح این خبر، اظهارداشت: در راستای استمرار و تثبیت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، چهارمین مرحله این طرح روز گذشته در شهرستان شهریار، […]

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهریار و “صباشهر و شاهد شهر” از کشف ۴۴۷ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ “فریدون مکرمی اصل” ، در تشریح این خبر، اظهارداشت: در راستای استمرار و تثبیت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، چهارمین مرحله این طرح روز گذشته در شهرستان شهریار، محدوده صبا شهر و شاهد شهر به اجرا در آمد؛ در این طرح هشت دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ۲۳ سارق دستگیر شدند.
وی گفت: در این طرح، ۴۴۷ کیلوگرم مواد مخدر کشف، ۳۲ خرده فروش مواد دستگیر و ۷۵ معتاد کارتن خواب جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح، ۱۹ برگ اخطاریه به رانندگان متخلف صادر شد، گفت: همچنین ۱۷ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.
سرهنگ مکرمی اصل ادامه داد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی در جهت آسایش مردم، از اولویت های ماموریت پلیس به شمارمی آید.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

Visits: 34