رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از کشف مواد مخدر در اندیشه خبر داد

فرمانده انتطامی غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس تهران بزرگ و کشف ۶۵ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی سلیم پور گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر، در جریان فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ قرار گرفته و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

کشف ۶۵ کیلوگرم تریاک در اندیشه

به گزارش شهریارنگار- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس تهران بزرگ و کشف مواد مخدر (۶۵ کیلوگرم تریاک) خبر داد.

سرهنگ علی سلیم پور گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر، در جریان فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ قرار گرفته و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران ،ماموران انتظامی موفق به کسب اخبار و اطلاعاتی از نگهداری و توزیع موادمخدر در شهر اندیشه شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد چهار قاچاقچی موادمخدر در شهر اندیشه شهرستان شهریار موادمخدر را دپو و قصد فروش آن را دارند، که بلافاصله عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و تهران بزرگ آغاز شد.

سرهنگ سلیم پور بیان داشت: تیم مشترکی از ماموران این دو استان، مخفیگاه قاچاقچیان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ویژه آنان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶۵ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات چهار متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در این راستا یک دستگاه خودروی متهمان نیز توقیف شد.

سرهنگ سلیم پور در پایان گفت: مبارزه قاطعانه پلیس با سوداگران مرگ تا ریشه کن شدن معضل بزرگ موادمخدر با جدیت ادامه می یابد.

گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف مواد مخدر/

 

Visits: 81