همزمان با هفته بهزیستی ۱۱ پروژه عمرانی اداره بهزیستی در شهرستان شهریار افتتاح شد.

به گزارش شهریار نگار:  آئین افتتاح پروژه های عمرانی با حضوردکتراصغرباقریه مدیر کل بهزستی استان تهران، بیب الله مسعودی فرید فرید معاون امور اجتماعی بهزستی کشور، براتی رئیس مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشور، محمودی شاه نشین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، سعید ناجی فرماندار شهریار،خدامعلی نورانی رئیس اداره بهزیستی شهریار، ابوطالب فرنیانپور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری،شهبازی مسئول اداره اجتماعی فرمانداری و سایر مسئولان شهرستان شهریار برگزار شد.

همزمان با هفته بهزیستی ۱۱ پروژه عمرانی اداره بهزیستی شهریار درراستای خدمات دهی به جامعه هدف سازمان بهزیستی افتتاح شد.

 

به گزارش شهریار نگار:  آئین افتتاح پروژه های عمرانی با حضوردکتراصغرباقریه مدیر کل بهزستی استان تهران، بیب الله مسعودی فرید فرید معاون امور اجتماعی بهزستی کشور، براتی رئیس مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشور، محمودی شاه نشین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، سعید ناجی فرماندار شهریار،خدامعلی نورانی رئیس اداره بهزیستی شهریار، ابوطالب فرنیانپور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری،شهبازی مسئول اداره اجتماعی فرمانداری و سایر مسئولان شهرستان شهریار برگزار شد. مدیر کل بهزیستی استان تهران در ابتدای این مراسم گفت: بهزیستی استان تهران در سال گذشته سه میلیون ۷۰۰ هزار نفر شهروند استان تهران را در مسیر خدمات قرار داده با ۱۶ شهرستان ۲۴۵۰ شریک اجتماعی و سازمان بهزیستی در حوزه خدمات رسانی و واگذاری تصدی با استفاده از ظرفیت نهاد های مدنی و خیران و نیکوکاران نسبت به سایر دستگاه ها پیشگام است. اصغر باقریه دراین باره اظهار داشت: امروز در استان تهران ۲۳ مرکز راه اندازی می شود که ۱۱ پروژه از این مراکز  درشهرستان شهریار و ۱۲ مورد دیگر در کل استان تهران افتتاح خواهد شد که ازاین مجموع ۱۵ مرکز اجتماعی ، ۳ مرکز همیار زنان، چهار مرکز پیشگیری و ۳ مرکز توانبخشی است. او ادامه داد: متاسفانه خیلی از مردم  به دلیل نارسایی صدای سازمان بهزیستی از  خدمات گسترده  این مجموعه بی اطلاع هستند و امیدواریم با پر رنگ شدن نقش رسانه ها بتوانیم فعالیت های این نهاد مردمی را بیش از بیش در آحاد جامعه تعریف نماییم.

وی تصریح کرد: بهزیستی سازمان خاص نیست بلکه سازمانی است که با عموم جامعه ارتباط دارد و  خدماتی آموزشی در مهد ها ، آموزش مهارت های زندگی مربوط به خدمات مشاوره ای و خدمات ژنتیکی و… ارائه می دهد که همه اینها در راستای تحکیم بنیان خانواده  که یکی از فرمایشات و خواسته های مقام معظم رهبری است ایفای نقش می کند. مدیر کل بهزیستی استان تهران راه اندازی فرهنگ سلامت اجتماعی در جامعه را یکی از فعالیت های مهم سازمان بهزیستی یاد کرد وافزود: امروز انسان سالم کسی است که بدون دغدغه تعاملات خود را در جامعه برقرار کند و سازمان بهزیستی با اقدامات خود تلاش میکند که این شرایط را برای جامعه فراهم آورد و هر جامعه ای که توانست این فرهنگ را در اجتماع خود داشته باشد جامعه سالم است. وی یاد آور شد: اکنون ظرفیت جامعه ما بالاست و فرصت فراهم کردن بستر بسیار کم است و دراین میان تمامی افراد به سبب انسان بودن خود متعهد هستند که با توجه به دانایی هر آنچه که در توان دارند برای خدمت به هم نوعان خود به کار گیرند. دامه داد: امروز ما دست نیاز خود را به سوی جامعه ای بلند می کنیم تا با قرار گرفتن در کنار ما یک جامعه سالم در کشور را نهادینه کنیم.  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستانهای شهریار ، قدس و ملارد نیز دراین مراسم گفت: سازمان بهزیستی دستگاه حمایتی است که خلاء های جامعه را پر می کند و افرادی که دراین عرصه فعالیت و تلاش می کنند انسانهایی با عشق و علاقه هستند و جا دارد که از تمامی روئسا و پرسنل بهزیستی شهرستان های این منطقه به سبب خدمات ارزنده و گستردگی کارشان تشکر و قدردانی نماییم. فرماندار شهرستان شهریار نیز دراین مراسم گفت: حوزه هایی که بهزیستی متولی آن است از گستردگی  بالایی برخوردار است و باید با تقویت این مجموعه شرایط حضور جدی این مجموعه را در قوانین و برنامه های خود داشته باشیم.

 

Visits: 24