گلریزان کاشتن بذر امید و مهربانی/ جشنی که آبرو می‌خرد+گزارش تصویری جشن گلریزان اداره بهزیستی شهریار

جشن گلریزان اداره بهزیستی شهریار با هدف دستگیری از مددجویان این اداره در شهرستان شهریار برگزار شد اهدا بالغ بر یک میلیارد ریال هدایای  خیرین برای کمک به مددجویان بهزیستی شهریار گلریزان کاشتن بذر امید و مهربانی/ جشنی که آبرو می‌خرد جشن گلریزان اداره بهزیستی شهریار با محوریت کمک و دستگیری از مددجویان اداره بهزیستی […]

جشن گلریزان اداره بهزیستی شهریار با هدف دستگیری از مددجویان این اداره در شهرستان شهریار برگزار شد

اهدا بالغ بر یک میلیارد ریال هدایای  خیرین برای کمک به مددجویان بهزیستی شهریار

گلریزان کاشتن بذر امید و مهربانی/ جشنی که آبرو می‌خرد

جشن گلریزان اداره بهزیستی شهریار با محوریت کمک و دستگیری از مددجویان اداره بهزیستی شهرستان شهریار با حضور مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار، محمودی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد علی کوزه گر نماینده اسبق مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی و قائم مقام مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی ، حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و دیگر مسولانو با حضور پر شور شهروندان و خیرین در سالن شباهنگ شهریار برگزار شد.

در این مراسم افطار و جشن گلریزان که با محوریت فرمانداری و اداره بهزیستی شهرستان شهریار برگزار شد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کمکهای خیری جهت صرف در امور خیر جمع آوری گردید.

از نکات جالب توجه این مراسم حراج پیراهن سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بود که به امضای علی دایی اسطوره فوتبال کشور منقش و برای کمک به جشن گلریزان بهزیستی شهریار اهدا شده بود.

این پیراهن به قیمت ۴.۵ میلیون تومان توسط خیر ارجمند حاج علی کایگانی خریداری و درامد حاصل از آن به صندوق گلریزان اهدا شد.

در ابتدای جلسه سبزگلین که به تازگی به عنوان رئیس بهزیستی شهرستان شهریار معرفی شده است ضمن خیر مقدم به حاضرین هدف از برگزاری این جشن را کمک به مددجویان اداره بهزیستی شهریار عنوان نمود و از حضور پرشور شهروندان، خیرین و مسئولان در این جشن تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مهندس محمودی نماینده مردم شهریار، طاهری فرماندار شهریار ، دکتر محمد علی کوزه گر قائم مقام مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی، مشاور وزیر کار و امور اجتماعی و امام جمعه شهریار به ایراد سخنرانی پرداخته و از حضور خیرین و شهروندان تقدیر و تشکر نمودند.

جشن گلریزان اداره بهزیستی شهریار /

Visits: 16