کشف بیش از ۵۱ هزار قلم داروی غیر مجاز به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان شهریار

کشف بیش از ۵۱۰۰۰ قلم داروئی غیر مجاز در شهریار فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از ۵۱ هزار قلم داروی غیر مجاز به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد. سردار محسن خانچرلی گفت: مأموران پلیس آگاهی با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به […]

کشف بیش از ۵۱۰۰۰ قلم داروئی غیر مجاز در شهریار

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف بیش از ۵۱ هزار قلم داروی غیر مجاز به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد.

سردار محسن خانچرلی گفت: مأموران پلیس آگاهی با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به فروش و توزیع داروی غیر مجاز بدن‌سازی در شهرستان شهریار اقدام می‌کنند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران خدوم پلیس آگاهی با انجام فعالیت‌های علمی و تخصصی مکان توزیع دارو های غیر مجاز در شهرستان شهریار را شناسایی و دو نفر از سرشاخه‌ های اصلی تولید و توزیع این دارو ها را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از انبار متهمان، ۵۱ هزار و ۵۶ قلم داروی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد ریال کشف کردند.

خانچرلی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

لازم به ذکر است پس از تشکیل فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در شهریار اقدامات موثر و مثبتی درزمینه ارتقای سطح امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان صورت پذیرفته است.

Visits: 7