کشف بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهریار

سردار خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از ۱۴۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در شهریار خبر داد. به گزارش شهریار نگار سردار محسن خانچرلی در جمع خبرنگران گفت:در پی اطلاع منابع خبری از ترانسپورت مواد مخدر از شرق کشور به مقصد شهریار ،با تلاش شبانه روزی ماموران زحمت کش پلیس مبارزه با […]

سردار خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از ۱۴۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در شهریار خبر داد.

به گزارش شهریار نگار سردار محسن خانچرلی در جمع خبرنگران گفت:در پی اطلاع منابع خبری از ترانسپورت مواد مخدر از شرق کشور به مقصد شهریار ،با تلاش شبانه روزی ماموران زحمت کش پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران، این محموله که به طرز بسیار ماهرانه ای در یک کانتینر جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

بنا بر این گزارش ۶ نفر از اعضای اصلی باند توزیع قاچاق مواد مخدر نیز دستگیر و چند دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز توقیف شد.

لازم به ذکر است راننده کانتینر که مبادرت به حمل این محموله مینمود تنها چند روز پیش برای مرخصی از زندان خارج شده بوده است.

در ادامه این نشست سردار خانچرلی با ارائه گزارش عملکرد پلیس مواد مخدر در ۱ سال ۹۶  با اشاره به  افزایش ۱۷% کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته از کشف ۱۶ تن انواع مواد مخدر در ۱۱ ماه امسال خبر داد.

وی با اشاره به توقیف بیش از ۴۸۰ دستگاه خودرو گفت در یازده ماه سال جاری ۲۴% افزایش دستگیری مجرمان نسبت سال ۹۵ صورت پذیرفته است.

 

مواد مخدر در شهریار /

مواد مخدر در شهریار

Visits: 28