کج سلقگی اعضا جدید هیئت مدیره شباهنگ

کج سلقگی اعضا جدید هیئت مدیره شباهنگ شرکت شباهنگ  شهریار با قدمتی نزدیک  به ۴۰ سال و با داشتن بیش از ۳۰۰۰ نفر سهامدار و۳۰۰ کارمند یکی از شرکت تعاونی برزگ کشور و شهرستان شهریار است. این شرکت هر سه سال انتخابات هیئت مدیره خود را برگزار می کند که اعضا ۷۷ نفری مجمع آن […]

کج سلقگی اعضا جدید هیئت مدیره شباهنگ

شرکت شباهنگ  شهریار با قدمتی نزدیک  به ۴۰ سال و با داشتن بیش از ۳۰۰۰ نفر سهامدار و۳۰۰ کارمند یکی از شرکت تعاونی برزگ کشور و شهرستان شهریار است. این شرکت هر سه سال انتخابات هیئت مدیره خود را برگزار می کند که اعضا ۷۷ نفری مجمع آن ۷ نفر را به عنوان اعضا هیئت مدیره برای یه دوره سه ساله انتخاب می کنند.

در تاریخ ۹۶.۸.۳۰ انتخابات هیئت مدیره این شرکت  به دور از هر گونه حاشیه ای برگزار شد و اعضا جدید هیئت مدیره برگزیده شدند و در روز یک شنبه هفته گذشته اولین جلسه  خود را در محل شرکت شباهنگ برگزار کردند.طبق روال سال های گذشته و روند مرسوم در تمام شرکت ها در این جلسه اعضا از بین خود رییس،نایب رییس و منشی را انتخاب کردند که نتیجه آن به این شکل بود که آقای فرجی به عنوان رییس،آقای دیناری به عنوان نایب رییس و آقای فراهانی نیا به عنوان منشی انتخاب شدند.

بعد از آن انتظار می رفت طبق روال هر دوره این اعضا با یک فراخوان عمومی از افراد و شایسته ،صاحب نظر و جوان در امر مدیریت دعوت به عمل آورند تا افراد متقضی برنامه و رزومه خود در اختیار آن ها قرار دهند و این افراد با دقت و نظر شایسته ترین فرد را برای تصدی مدیریت این شرکت بزرگ معرفی کنند.

ولی این اتفاق نیافتد و اعضا جدید بدون توجه به این موضوع و بدن هیچ گونه تحلیلی رای به ابقا مهندس سمالند مدیر سابق این شرکت دادند.قطعا در شایسته بودن مهندس سمالند به عنوان یک مدیر با تجربه و خوش فکر شکی نیست ولی بحث در نحوه انتخاب ایشان است که چقدر بهتر بود بعد از یک فراخوان عمومی و تحلیل وصحبت روی گزینه های موجود بهترین فرد را برای تصدی این ‍‍پست انتخاب می کردند.

انتظار می رود در جلسه آینده این شرکت بررسی شود تا در صورت امکان در نحوه انتخاب مدیر این شرکت تجدید نظری شود .

سعید فراهانی نیا

فعال دانشجویی

Visits: 127