نور الله طاهری در شورای اداری اندیشه : نباید دود اختلاف نظر بین مسئولین به چشم مردم برود

شورای اداری اندیشه برگزار شد نوراله طاهری در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با محوریت شهر اندیشه ضمن گرامیداشت ایام محرم و صفر و ارج نهادن به مقام شامخ ابا عبدالله حسین ع اظهار داشت شهر اندیشه یکی از شهرهای مهم در غرب استان تهران است و بایستی با یاری و کمک یکدیگر بتوان […]

شورای اداری اندیشه برگزار شد

نوراله طاهری در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با محوریت شهر اندیشه ضمن گرامیداشت ایام محرم و صفر و ارج نهادن به مقام شامخ ابا عبدالله حسین ع اظهار داشت شهر اندیشه یکی از شهرهای مهم در غرب استان تهران است و بایستی با یاری و کمک یکدیگر بتوان این مجموعه را که خود فرهنگساز بوده است به سمت توسعه هر چه بهتر رهنمون کرد و نواقص آنرا مرتفع ساخت.
فرماندار شهرستان شهریار سپس با اشاره به روند احداث بیمارستان شهر اندیشه بیان کرد :با توجه به اینکه ۸۰ درصد مصوبات جلسه قبلی شورای اداری در خصوص شهر اندیشه محقق گردیده است اما همچنان نواقصی وجود دارد که نیاز به جد پیگیری دارد بیمارستان اندیشه باید با جذب سرمایه گذار خصوصی تعیین تکلیف گردد و این امر مستلزم توجه ویژه مسئولین شهری خواهد بود.
وی تصریح کرد :با توجه به جلساتی که با مسئولان شهرهای همجوار داشته ایم بحث تقسیمات در مجموعه های اداری برطرف خواهد شد و این امور نباید در میان مردم انتقال داده شود.
نوراله طاهری با اشاره به تکمیل پروژه فاضلاب شهری گفت: بودجه آن اختصاص داده شده و باید پیگیر به ثمر رساندن آن بود و مشکلات مربوط به موضوع ۱۷ هکتاری در رابطه با فرمانداری ملارد و فردیس برطرف شود و با ورود جدی منابع طبیعی نتیجه به‌زودی اعلام شود.
در این جلسه صادق جعفری رئیس شورای شهر اندیشه از پایان انتظار شهروندان اندیشه پس از ۲۰ سال خبر داد و افزود با اشاره به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در باب اسناد مالکیت محله ۱۷، شهروندان اندیشه پس از گذشت ۲۰ سال صاحب سند‌های رسمی، قانونی و معتبر می‌شوند.
در ادامه این جلسه بهروز کاویانی شهردار اندیشه ضمن تاکید بر این امر که کالبد و بنا و فضای یک شهر رفتار مردم آن شهر را شکل میدهد افزود شهرداری اندیشه با وجود تمامی مشکلات در حال رشد و توسعه است و بحث ارامستان شهر اندیشه را یکی از مطالبات جدی شهروندان این شهر خواند.
وی در ادامه تصریح کرد: ما نیازمند برخی تعاملات فرا شهری به ویژه در زمینه انتهای بلوار نیلوفر هستیم چرا که این بلوار می‌تواند ما را به فردیس متصل کند و به شدت از بار ترافیکی منطقه می‌کاهد، تنها یک اصلاح هندسی مانده و منتظر هستیم تا انتهای این بلوار به محور مواصلاتی فردیس متصل شود.

شهردار اندیشه همچنین ادامه داد: بحث فیبر نوری در شهر اندیشه تا حدودی پیشرفت داشته است که باید سریع‌تر به انجام برسد چرا که دوربین‌های گرافیکی سطح شهر معطل این مهم هستند که می‌تواند در حوزه ترافیک و امنیت شهری کمک خوبی به ارگان‌های ذیربط و همچنین شهرداری باشد.

شورای اداری اندیشه /

Visits: 2