نخستین گروه فارغ التحصیلان حفظ سه ساله کل قرآن کریم

فارغ التحصیلان حفظ سه ساله قرآن کریم مفتخر به نشان حافظ کل مصحف الهی گردیدند طی مراسمی در مرکز فرهنگی آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع)شهریار به گروه حافظان کل قزآن کریم لوح و نشان حافظ کل مصحف الهی اهدا شد . مرکز فرهنگی آستان مقدس امامزاده اسماعیل شهرستان شهریار با نوشتن تقدیر نامه ای از […]

فارغ التحصیلان حفظ سه ساله قرآن کریم مفتخر به نشان حافظ کل مصحف الهی گردیدند

طی مراسمی در مرکز فرهنگی آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع)شهریار به گروه حافظان کل قزآن کریم لوح و نشان حافظ کل مصحف الهی اهدا شد .

مرکز فرهنگی آستان مقدس امامزاده اسماعیل شهرستان شهریار با نوشتن تقدیر نامه ای از این گروه تشکر به عمل آورده و برای آن ها آرزوی توفیق و سلامتی و پیروزی کرد .

امید آن می رود که شهریار ، فرزندانی شایسته و قرآن دوست به جامعه معرفی کند . چرا که :

واژه‌ها و کلمات ترکیبی وحی در قرآن کریم از عمق و ژرفای خاصی برخوردار است.

به طوری که با هیچ کتاب دیگر آسمانی و غیر آن قابل قیاس نمی‌باشد چنانچه اندیشمند و فرهیخته‌ای به قرائت آن بپردازد و آن را مطالعه کند.

بی‌تردید حیرت و اضطراب و شگفتی خاصی به وی دست خواهد داد و در ضمیر ناخودآگاهش پرسش‌ها و سؤال‌های گوناگون و متعددی ایجاد می‌شود.

او را به کنکاش و جستجو وامی‌دارد و این راه را ادامه می‌دهد تا ضمیر پرسش‌گر و وجدان درونیش آرام گیرد.

 

تقدیر نامه ی آستان مقدس امامزاده اسماعیل به گروه فارغ التحصیلان حفظ قرآن کریم 

پروردگار بزرگ را سپاس می گزاریم که به مجموعه فرهنگی _قرآنی آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع) منت نهاد تا بتوانیم شاهد ثمر دهی نهال نورسی باشیم.

که اکنون درختی پر بار و تنومند گردیده است. با افتخار اعلام می داریم که اولین گروه حافظان کل قرآن کریم مرکز فرهنگی با کوششهای خستگی ناپذیر این بزرگواران و خانواده های ایشان و تلاشهای پیگیر استاد محترم جناب آقای قدبیگی ، فارغ التحصیل گردیده و مفتخر به نشان حافظ کل مصحف الهی گردیده اند.
دختر خانم های محترم عسل رحیمی ، یگانه پیر نام ، فاطمه مسیحی و مبینا رادپور و آقای امیر حسین پور بافرانی ،تبریک صمیمانه ما را پذیرا باشید.

امیدواریم در سایه کلام الهی همواره با عافیت و سعادت همنشین باشید.
♦️مرکز فرهنگی آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع)شهریار♦️

Visits: 2