مسابقات کشوری نینجارنجر بانوان در شهر اندیشه برگزار شد

مسابقات کشوری نینجارنجر بانوان در ورزشگاه جوانمردان شهرداری اندیشه، برگزار شد.   به گزارش شهریارنگار و به نقل از روابط عمومی شورا و شهرداری اندیشه، در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات، کانچو فیروز خنجری بنیانگذار هنرهای رزمی نینجا رنجر در ایران و جهان، صادق جعفری رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه به همراه دیگر اعضای شورا […]

مسابقات کشوری نینجارنجر بانوان در ورزشگاه جوانمردان شهرداری اندیشه، برگزار شد.

 

به گزارش شهریارنگار و به نقل از روابط عمومی شورا و شهرداری اندیشه، در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات، کانچو فیروز خنجری بنیانگذار هنرهای رزمی نینجا رنجر در ایران و جهان، صادق جعفری رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه به همراه دیگر اعضای شورا (علی سراغی، یعقوب وکیلی، الهام افراشته، مرتضی بهرامی، بهزارد کاویانی) در جمع بانوان نینجای سراسر کشور حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، صادق جعفری رئیس شورای اسلامی به نمایندگی از طرف اعضای شورای اسلامی و شهروندان اندیشه، ضمن خیر مقدم به حاضرین، برای یکایک این ورزشکاران و مربیان، آرزوی موفقیت نمود.

شایان ذکر است، در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگانی از استانهای آذربایجان شرقی، تهران، قم، ملایر، کرمان، ایلام و البرز حضور داشتند.          که در دو بخش فایت و هنرهای فردی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

Visits: 391