قطع درخت در صدر شکایت‌های مردمی شهریار

به گزارش شهریار نگار رییس اداره محیط زیست شهرستان شهریار گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۶ مورد شکایت مردمی به اداره محیط زیست شهرستان شهریار رسیده است که بیشتر این شکایت‌ها در زمینه قطع درخت  در شهرستان بوده است. محمودرضا سعیدپور گفت :با اشاره به شکایت‌های مردمی رسیده به اداره محیط زیست شهریار تصریح کرد: […]

به گزارش شهریار نگار رییس اداره محیط زیست شهرستان شهریار گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۶ مورد شکایت مردمی به اداره محیط زیست شهرستان شهریار رسیده است که بیشتر این شکایت‌ها در زمینه قطع درخت  در شهرستان بوده است.

محمودرضا سعیدپور گفت :با اشاره به شکایت‌های مردمی رسیده به اداره محیط زیست شهریار تصریح کرد: این شکایت‌ها علاوه بر قطع درخت در زمینه زباله‌سوزی و جاری شدن فاضلاب کارگاه‌ها به داخل جوی‌های شهر بوده است که اداره محیط زیست شهریار به آن‌ها رسیدگی کرده و بخشی از آن‌ها را به دلیل آنکه درحیطه وظایف شهرداری بوده به این نهاد ارجاع داده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان شهریار با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۰۴ مورد پایش واحدهای صنعتی، صنفی و خدماتی انجام شده است، اظهار کرد: از این تعداد برای ۳۴ واحد اخطاریه صادر شده است. واحدهای آلاینده با توجه به مقیاس، نوع فعالیت و میزان آلایندگی بین یک‌ هفته تا یک ماه فرصت دارند که رفع آلایندگی کنند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون نیز برای ۳۲ واحد آلاینده که به اخطاریه‌های زیست محیطی بی‌توجهی کردند، پرونده تشکیل و برای برخورد قانونی به مراجع قضایی فرستاده شده است.

رییس اداره محیط زیست شهرستان شهریار با بیان اینکه طی همین زمان ۳۴ واحد خوداظهاری خود را درباره‌ وضعیت واحد به اداره محیط زیست فرستاده‌اند، گفت: ۵۹ مورد استعلام از اداره محیط زیست شهرستان شهریار نیز طی ۵ ماه اول سال صورت گرفته است.

قطع درخت

Visits: 22