طرح پیشنهاد حذف میدان جهاد و زوج و فرد شدن خیابان ولیعصر شهریار

طرح پیشنهاد حذف میدان جهاد و زوج و فرد شدن خیابان ولیعصر شهریار قباد قیطاسی ، رئیس پلیس راهور شهرستان شهریار با اشاره به حجم سنگین ترافیک در محورهای مواصلاتی شهرستان شهریاراز ساعت ۱۷ به بعد گفت: یکی از محورهای سنگین ترافیکی میدان جهاد است و برخی رانندگان نقد و گاهی توهین هایشان را به […]

طرح پیشنهاد حذف میدان جهاد و زوج و فرد شدن خیابان ولیعصر شهریار

قباد قیطاسی ، رئیس پلیس راهور شهرستان شهریار با اشاره به حجم سنگین ترافیک در محورهای مواصلاتی شهرستان شهریاراز ساعت ۱۷ به بعد گفت: یکی از محورهای سنگین ترافیکی میدان جهاد است و برخی رانندگان نقد و گاهی توهین هایشان را به خاطر ترافیک به ما حواله می دهند.

رئیس پلیس راهور شهریار گفت: بارها در جلسات مطرح کردیم میدان جهاد را حذف کرده و یک تقاطع هم سطح ایجاد کنید ولی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

قیطاسی ادامه داد: از دیگر نقاط پرتردد و کم ظرفیت خیابان ولیعصر شهریار است که پیشنهاد زوج و فرد کردن آن را داده ایم و سال گذشته در شورا مطرح و مصوب شد ولی متاسفانه اجرا نشد.

وی کشته شدگان تصادفات را در سال گذشته علیرغم کاهش ۲۰ درصدی نسبت به سال قبل ۳۱ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این تعداد نیز بسیار زیاد است و لازم است نقاط حادثه خیز در شهرها توسط شهرداری و در جاده ها توسط اداره راه و شهرسازی اصلاح شود.

قیطاسی گفت: سد معبر توسط کسبه از دیگر نگرانی های رئیس پلیس راهور است، چرا که آن ها خیابان را پارکینگ اختصاصی و پیاده رو را جزئی از ملک خود می دانند، دوربین های ترافیکی نصب شده توسط شهرداری فعال هستند ولی در حوزه تخلفاتی که ثبت تخلف را داشته باشند، کاری صورت نگرفته و امیدواریم در سال جدید همکاری و اقدامات لازم انجام شود.

رئیس پلیس راهور شهریار بیان کرد: اگر این دوربین ها مجهز شود اولا تمام تخلفات ثبت می شود و همچنین بسیاری از نیروهای ما برای ماموریت های دیگر استفاده خواهند شد.

وی با اشاره به نقش اداره برق در کاهش تصادفات رانندگی گفت: عدم وجود روشنایی در بعضی از خیابانها و حتی وجود تیرهای برق در مسیر عبور خودروها، باعث تصادفات شدیدی می شود.

 وی با اظهار این‌که ۶۰ درصد وجوه جرایم در جاده ها به حساب راه و شهرسازی و در حوزه شهر به حساب شهرداری ها واریز می شود گفت: در سال قبل بیش از ۱۰ میلیارد تومان جرایم و اعمال قانون داشتیم که انتظار می رود این اعتبارات در حوزه ترافیک نظیر احداث پل عابر پیاده، نصب تابلو و چراغ های راهنمایی، اصلاح سرعت گیرها و غیره مصرف شود.

خیابان ولیعصر شهریار

Visits: 140