ضیافت افطاری شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب شهرستان شهریار شهات برگزار شد

    ضیافت افطاری شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب شهرستان شهریار با سخنرانی مهندس محمد افشار ریاست دوره ای شهات و دکتر محسن رهامی  روز پنجشنبه مورخ ۰۳/۰۳/۹۷ در تالار شباهنگ شهریار برگزار شد.   در ابتدای  این مراسم مهندس محمد افشار رئیس شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب شهرستان […]

 

 

ضیافت افطاری شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب شهرستان شهریار با سخنرانی مهندس محمد افشار ریاست دوره ای شهات و دکتر محسن رهامی  روز پنجشنبه مورخ ۰۳/۰۳/۹۷ در تالار شباهنگ شهریار برگزار شد.

 

در ابتدای  این مراسم مهندس محمد افشار رئیس شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب شهرستان شهریار ضمن عرض خیر مقدم محضر مدعوین و میهمانان ، گزارش کوتاهی از شکل گیری شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب شهرستان شهریار ارائه کرد. ایشان در بخشی از سخنان خود باقدردانی از زحمات و  تلاشهای دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کردند، استفاده از نیروهای بومی ، مستعد و نخبه شهرستان میتواند راهگشای خیلی از مسائل ومشکلات جامعه شود و موجبات اعتماد عمومی به حاکمیت و دولت را فراهم آورد. ایشان افزودند دولت با عملکرد خود و توجه ویژه به  مطالبات و دغدغه های بحق مردم میتواند سرمایه  اجتماعی دولت را ارتقا بخشد.

وی از بیکاری جوانان،مشکلات شدید معیشتی مردم،نوسانات دلار، ،مسئولان کهنسال که میز مسئولیت را رها  نمیکنند،از فساد ،باند بازی،لابیگری ،مطالبه گر نبودن مردم و عدم تحقق  وعده های برخی مسئول و……انتقاد نمود.

در ادامه ، دکتر محسن رهامی گفت: کسانیکه میخواهند دوم خرداد را از سوم خرداد جدا کنند و مقابل هم قرار دهند کج راهه میروند و بدانند که همانهایی  که سوم خرداد را خلق کردند ، حماسه دوم خرداد را هم بوجود آوردند.ایشان ضمن انتقاد شدید از برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با لیست امید به مجلس راه یافته اند، خاطر نشان کردند متاسفانه برخی از نمایندگان به دلیل اینکه در دوره بعد مجددا تایید صلاحیت شوند از قرارگرفتن و حشر و نشر با شخصیت های شهیر منتسب به جبهه اصلاحات ابا دارند.

ایشان در ادامه سخنان خود اصلاحات را جریانی اصیل و پاک عنوان کرد که هدفی جز اعتلای کشور و نظا مقدس جمهوری اسلامی ندارد.

 

در این مراسم نمایندگان ادوار شهرستان، اعضای شورای مرکزی ملی و منطقه ای احزاب و تشکل های اصلاح طلب ، مدیران ارشد استان و شهرستان و مسئولین برخی از ادارات حضور داشتند.

شورای هماهنگی احزاب و تشکل های اصلاح طلب شهرستان شهریار

Visits: 0