شورای اداری شهریار در صباشهر برگزار شد

نظارت بر فعالیت ها و اقدامات، وظیفه همگانی است مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در هفتمین جلسه شورای اداری شهریار در صباشهر گفت: نظارت بر فعالیت ها و اقدامات وظیفه همگانی است و باید دقت لازم صورت گیرد و در برخی موارد رافت ها باید کنار گذاشته شود. مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در هفتمین […]

نظارت بر فعالیت ها و اقدامات، وظیفه همگانی است
مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در هفتمین جلسه شورای اداری شهریار در صباشهر گفت: نظارت بر فعالیت ها و اقدامات وظیفه همگانی است و باید دقت لازم صورت گیرد و در برخی موارد رافت ها باید کنار گذاشته شود.

مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار در هفتمین جلسه شورای اداری شهریار که به شکل اختصاصی در صباشهر تشکیل شد ضمن تبریک میلاد پربرکت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) گفت: امید است با همکاری همه مسئولان نتیجه اجرای این مصوبات را شاهد باشیم چرا که اجرای مصوبات از برگزاری این جلسات مهم تر و باارزش تر است.
مهندس طاهری با اشاره به مصوبات سفر استاندار تهران گفت: مسئولان دستگاه ها و ادارات مصوبات مربوطه را با جدیت پیگیری کنند چرا که اجرای همان مصوبات می تواند بسیاری از مشکلات شهرها و روستاها را حل کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با تاکید بر اجرای برنامه ها و مراسمات مرتبط با ایام رحلت حضرت امام و ۱۵ خرداد افزود: اقدامات و طرح های پیوسته در سطح شهرستان در ارتباط با تامین امنیت و افزایش توانمندی نیروی انتظامی در حال برگزاری است و توفیق این طرح ها نیازمند همکاری مسئولان و مشارکت مردم و تشکل های مردمی است.
فرماندار شهرستان شهریار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظارت بر فعالیت ها و اقدامات وظیفه همگانی است و باید دقت لازم صورت گیرد و در برخی موارد رافت ها باید کنار گذاشته شود.
مهندس طاهری با اشاره به مشکل کانال محمدیه اظهار داشت: جلساتی در سطح استان با حضور فرمانداران شهرستان های مرتبط برگزار خواهد شد و با رفع اختلاف برخی ادارات مشکل برطرف خواهد شد.
وی رفع مشکل محور آدران به شهریار را نیازمند همکاری و همدلی شهرهای صباشهر و شاهدشهر با اجرای طرح جامع و فراگیر دانست تا مطالبات مردم تامین شود و گفت: فرمانداری اعتبارات ویژه ای را از محل ارزش افزوده برای اجرایی شدن آن در نظر گرفته است.
طاهری در خصوص بافت های فرسوده صباشهر اظهار داشت: با قدرالسهم تعیین شده هشت میلیاردی صباشهر با برنامه ریزی لازم و اطلاع رسانی زمینه اجرای آن فراهم شود.
فرماندار شهرستان شهریار افزود: اگر نگرانی درخصوص کیفیت آب وجود دارد با حضور اعضای شورا آزمایشات لازم صورت گیرد و نتیجه آن به اطلاع مردم برسد تا نگرانی ها برطرف شود.
وی بر رفع مشکل روشنایی ظرف یکماه آینده توسط اداره برق و شهرداری، در اختیار قراردادن زمین مورد نیاز اورژانس و جلوگیری از سوزاندن پسماندها توسط شهرداری تاکید کرد.
مهندس طاهری با تاکید بر برنامه ریزی و فعالیت نهادهای فرهنگی گفت: شهرها نیازمند حضور نهادهای فرهنگی و اجرای برنامه های مناسب هستند که خلاء حضور فعالیت های فرهنگی احساس می شود.

همچنین در ادامه مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در هفمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار در صباشهر گفت: وحدت، همدلی و همراهی نیاز امروز کشور است و هرکسی در این برهه زمانی از مسیر همدلی و وحدت خارج شود به کشور و نظام خیانت کرده است.

مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار که در صباشهر برگزار شد با اشاره با ایام رحلت حضرت امام(ره) و ۱۵ خرداد گفت: باید این ایام را گرامی داشت و تجدید پیمان کرد با آرمان های امام و انقلاب اسلامی.
مهندس محمودی با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات هیات رئیسه با حضور هر سه فراکسیون برگزار شد و برای اولین بار انتخاب رئیس به صورت دو مرحله ای انجام شد و در مرحله اول وزن گروه ها مشخص شد و در مرحله دوم با کناررفتن آقای حاج بابایی آقای لاریجانی بار دیگر رئیس مجلس شد.
نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، احقاق حقوق محرومین، ۳ برابر کردن بودجه کمیته امداد و بهزیستی، تاکید بر افزایش حقوق کم درآمدها و نگاه های عدالت خواهانه و حمایتی و تصویب قانون مبارزه با پولشویی را از اقدامات مثبت مجلس دانست.
محمودی وحدت، همدلی و همراهی را نیاز امروز کشور دانست و افزود: هرکسی در این برهه زمانی از مسیر همدلی و وحدت خارج شود به کشور و نظام خیانت کرده است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نتیجه برگزاری این جلسات را در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دانست و اظهار امیدواری کرد اجرای مصوبات رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رفع مشکلات و اجرای طرح مرتبط با محور آدران به شهریار، بازنگری در طرح هادی و تفصیلی، اجرای طرح جامع ساماندهی رودخانه شادچای، استفاده از ظرفیت تصفیه خانه موجود در حل مشکلات فاضلاب شهرک مصطفی خمینی و مدیریت و سهمیه اراضی شهریار از کانال محمدیه اشاره کرد
 

شورای اداری شهریار ویژه صباشهر

Visits: 9