رشد جذب سرمایه گذاری در شهر باغستان در طی سالهای اخیر در راستای توسعه شهر

ابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان: شهردار باغستان از رشد روز افزون سرمایه گذاری در شهر باغستان طی سالهای اخیر خبر داد.

به گزارش  شهریار نگار: به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان: شهردار باغستان از رشد روز افزون سرمایه گذاری در شهر باغستان طی سالهای اخیر خبر داد. مهندس میر زمانی گفت:یکی از وظایف اصلی شهرداری ها اجرای طرح های عمرانی مصوب با اعتبار و سرمایه دولتی و محلی است

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان: شهردار باغستان از رشد روز افزون سرمایه گذاری در شهر باغستان طی سالهای اخیر خبر داد.

به گزارش  شهریار نگار: به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان: شهردار باغستان از رشد روز افزون سرمایه گذاری در شهر باغستان طی سالهای اخیر خبر داد. مهندس میر زمانی گفت:یکی از وظایف اصلی شهرداری ها اجرای طرح های عمرانی مصوب با اعتبار و سرمایه دولتی و محلی است. اما در دنیای پرشتاب کنونی و در راستای توسعه شهرها شهرداری ها باید خود به طور مستقیم در اجرا و تامین پروژه های عمرانی خود اقدام کنند از این رو نیازمند منبع درآمدی برای این طرح ها هستند و راهی نیست جز جذب سرمایه گذار بخش خصوصی که به طور قطع یکی از اهداف والای اصل ۴۴ قانون اساسی است. در این راستا شهرداری باغستان به خصوص یکسال گذشته جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های توسعه ای خود را در دستور کار قرار داده و در این مسیر دفتر سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری نقش فعالی دارد.

Visits: 25