جولان جرثقیلهای ماشین بر در شهرک اداری

جولان جرثقیلهای ماشین بر در شهرک اداری به راستی کدام مسئول پاسخگوی این مشکل خواهد بود؟و رفع این مشکل را با توجه به مسئولیت خویش خواهد پذیرفت؟؟؟ صبح روز گذشته برای انجام کار اداری به شهرک اداری مراجعه کردم و با منظره ای مواجه شدم که برای بنده قابل قبول نبود! تعدای از جرثقیلهای حمل […]

جولان جرثقیلهای ماشین بر در شهرک اداری

به راستی کدام مسئول پاسخگوی این مشکل خواهد بود؟و رفع این مشکل را با توجه به مسئولیت خویش خواهد پذیرفت؟؟؟

صبح روز گذشته برای انجام کار اداری به شهرک اداری مراجعه کردم و با منظره ای مواجه شدم که برای بنده قابل قبول نبود! تعدای از جرثقیلهای حمل خودرو بدون حضور پلیس و به صورت خودسر خودروها را از زیر تابلوی توقف ممنوع به پارکینگی در انتهای شهرک اداری (پارکینگ المهدی)منتقل می نمودند.
هر چند در شهرستان شهریار از این دست سوژه ها بسیار داریم اما گویا شهرک اداری محل کسب درآمد خوبی شده برای پارکینگ دارها و ماشینکشها…..
یکی از مشکلات ترافیکی در این شهرک پارک خودروها در حاشیه خیابان هاست که مدیریت شهری برای حل این مشکل اکثر خیابانهای اطراف را توقف ممنوع و حمل با جرثقیل کرده است!اما به دلیل برخی مشکلات از جمله عدم آگاهی عموم از قانون حمل با جرثقیل نه تنها مشکل ترافیکی حل نگردیده است بلکه اینبار نیز عده ای تنها سود خود را به جیب میزنند.
هر خودرو که به پارکینگ حمل میشود ۶۰ هزار تومان هزینه حمل جرثقیل را با خود به همراه دارد البته این تنها بدون احتساب ساعاتی است که قرار است ماشین در پارکینگ در اسارت بماند!!!
ما شهروندان هدفمان از ورود به شهرک اداری قطعا برای رفع و انجام کار یا مشکلی است که با آن درگیر هستیم اما بعد از حل احتمالی مشکلمان با مشکل تازه ای روبرو خواهیم شد!!
چرا نباید هیچ مسئولی پاسخگوی این عدم مدیریت صحیح شهری باشد؟مسئولین محترم! شهرک اداری شهرستان شهریار را به گونه ای بنا کرده اند که هیچکدام از ادارات، پارکینگی برای مراجع کنندهایش ندارد! و چینش ادارات هم طوری است که تجمع مراجع کنندها در میدان اول بسیار زیاد است!از جمله میتوان به اداره دادگستری،آب و فاضلاب،ثبت اسناد،اداره پست،اقتصاد و دارایی،فرمانداری شهرستان شهریار و ….اشاره کرد.
البته پارکینگهائی وجود دارد که باید هزینه پرداخت کنی و ماشینت را پارک نمائی
سوال مهمی که مطرح میگردد این است که چگونه تمام فضاهای خالی عمومی تبدیل به پارکینگ پولی شده اند و اینکه از کجا مجوز این پارکینگها صادر شده است؟؟؟
به هر حال هر چه هست این تخلفات درست مقابل ادارات نظارتی شهرستان شهریار انجام میشود!!!ما دقیق نمی دانیم شهرک اداری برای رفاه حال مردم ساخته شده یا ایجاد دردسر بیشتر برای ایشان؟؟؟
تصور کنید در این گرما و شلوغی بعد از حدود تنها ده دقیقه که ماشین را روبروی بانک ملی شهرک اداری پارک کردید بیرون از اداره میایید و ناباورانه جای خالی ماشینتان را مشاهده میکنید!!اول فکر میکنید اقای دزدی زحمت ماشین را کشیده است ،اما بعد با چهره ی بشاش یکی از همشهریان روبرو میشوید که فرمودند باباجان نترسید،دزد نبود جرثقیل ماشینتون رو برده پارکینگ!!! گویا با سناریوی تکراری مواجه بوده اید که هر روز جلوی چشمان این آقایون رخ میدهد.با کمک پدرجان محترم که البته شغل کاذب ایشون هم همین بود که انجا تمام راننده های هراسان را به محل پارکینگ میبردند و نوعی آژانس این محل بودند!به پارکینگ حمل خودرو رسیدم!پارکینگ پر بود از ماشین و همینطور هم به تعدادشون اضافه میشد.ماشین ها آژیرکشان هرکدام وارد پارکینگ میشدند و گوشه ای رها میشدند!بعد از دریافت برگه آبی با پاهای مبارک راهی پلیس +۱۰وایین خواهید شد برای دریافت خلافی!بعد که خلافی رو دریافت کردید زحمت میکشید و فردا صبح به همراه کلیه مدارک خودرو به اداره ترخیص خودرو در شهر #فردوسیه خواهید رفت.بعد از کپی مدارک و طی مراحل اداری و پرداخت هزینه جرثقیل خودرو و هزینه پارکینگ بالاخره مهر خروج بلامانع پشت برگه ترخیص شما میخورد که حداقل نصف روز شما گذشته است‌….با بازگشت به پارکینگ و تحویل برگه سفید بالاخره خواهید توانست ماشین را از پارکینگ مربوطه خارج نمایید با سلام و صلوات!!!!
مسئولین گرامی هدف از انتخاب شما به عنوان نماینده قانونی ما تصریح مشکلات و حل آنان بود نه اینکه خودتان مشکلی بر مشکلات گذشته اضافه نمایید!!!

Visits: 180