دکتر ناجی در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار: رسانه ها باید توانایی تمیز منافع شخصی از منافع عمومی را داشته باشند

دکتر ناجی در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار: رسانه ها باید توانایی تمیز منافع شخصی از منافع عمومی را داشته باشند دکتر سعید ناجی در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار کار رسانه ای را در زمان بحران بسیار مهم دانست و اظهار داشت: رسانه ها باید توانایی سطح بندی موضوعات و تمیز منافع شخصی از […]

دکتر ناجی در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار:

رسانه ها باید توانایی تمیز منافع شخصی از منافع عمومی را داشته باشند

دکتر سعید ناجی در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار کار رسانه ای را در زمان بحران بسیار مهم دانست و اظهار داشت: رسانه ها باید توانایی سطح بندی موضوعات و تمیز منافع شخصی از منافع عمومی را داشته باشند و در انتشار اخبار دقت لازم را بکنند.

به گزارش شهریار نگار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با حضور دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار، مهدی ژاله رو معاون برنامه ریزی و اداری مالی، فرنیاپور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، امینی معاون فنی و عمرانی فرمانداری، حجت الاسلام والمسلمین مروج امام جمعه اندیشه، حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا امام جمعه صباشهر، فاضل حسینی رئیس دادگستری شهرستان شهریار، دکتر حسین زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، اعضای شورای تامین، روسای دستگاه ها و ادارات شهرستان شهریار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مروج امام جمعه اندیشه با ذکر روایتی، بر عبرت گرفتن از حوادث و اتفاقات طبیعی و دنیوی تاکید کرد.
در بخش دیگری از این جلسه فاضل حسینی رئیس دادگستری شهرستان شهریار و معاون قضایی دادگستری استان تهران با ذکر مسایلی در خصوص حوزه فعالیت دستگاه قضایی، رعایت موازین قانونی در عملکرد و اقدامات دستگاه ها و ادارات را خواستار شد.
در این جلسه رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار و شهرداران شهرهای شهرستان شهریار گزارشی از اقدامات و عملکرد خود در خصوص جمع آوری و ارسال کمکهای مردمی و دستگاه ها را به مناطق زلزله زده غرب کشور ارائه کردند.
دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله غرب کشور با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شهریار گفت: به منظور هدایت مناسب کمک های مردمی و دستگاه ها و ادارات جلسه ای برگزار شد و تصمیماتی اتخاذ گردید که در حال انجام است.
فرماندار شهرستان شهریار از برگزاری جلسه ستاد بحران شهرستان شهریار به منظور بررسی وضعیت شهرستان شهریار در زمان بروز زلزله احتمالی و برنامه ریزی های لازم در اینخصوص خبر داد.
ناجی کار رسانه ای را در زمان بحران بسیار مهم دانست و اظهار داشت: رسانه ها باید توانایی سطح بندی موضوعات و تمیز منافع شخصی از منافع عمومی را داشته باشند و در انتشار اخبار دقت لازم را بکنند.
وی افزود: ضمن این که کار رسانه ای را قبول داریم اما کار رسانه ای حرفه ای آدابی دارد که باید مراعات شود چرا که در صورت عدم توجه منجر به مشکلاتی می شود و اگر برخی اقدامات به امنیت، منافع مردم و منافع ملی ضربه بزند باید به شدت با آن برخورد کرد.
فرماندار شهرستان شهریار بار دیگر بر لزوم قانونمندی و رعایت قانون تاکید کرد و ادامه داد: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز به شکل ویژه ای در برخی مناطق دنبال خواهد شد و کسانی که اقدامات غیرقانونی انجام می دهند باید منتظر برخورد جدی باشند.

Visits: 12