دستگیری ۲ سارق سابقه دار محتویات خودرو در غرب استان تهران

شهریارنگار– انجمن مردم نهاد- فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار محتویات خودرو با ۵۸ فقره سرقت در شهرستان شهریار خبر داد.   سردار “محسن خانچرلی ” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهریار ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه […]

شهریارنگار– انجمن مردم نهاد- فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق سابقه دار محتویات خودرو با ۵۸ فقره سرقت در شهرستان شهریار خبر داد.

 

سردار “محسن خانچرلی ” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهریار ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۹جعفریه با گشت زنی های شبانه روزی و انجام تحقیقات میدانی  موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار در شهریار شدند .

این مقام انتظامی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیسی به ۵۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان شهریار و اندیشه اعتراف کردند .

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن هشدار به شهروندان، گفت: برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

Visits: 45