خطبه های امام جمعه محترم شهریار در نماز ۲۱ مهر ماه ۹۶

خطبه های امام جمعه محترم شهریار در نماز جمعه ی این  هفته شهریار : نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین سالمی در حالی برگزار شد که ایشان شهادت امام سجاد (ع) را به تمام شیعیان و مسلمانان تسلیت گفته و از مزدم به ویژه جوانان خواست پیرو راه ائمه و اهل […]

خطبه های امام جمعه محترم شهریار در نماز جمعه ی این  هفته شهریار :

نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین سالمی در حالی برگزار شد که ایشان شهادت امام سجاد (ع) را به تمام شیعیان و مسلمانان تسلیت گفته و از مزدم به ویژه جوانان خواست پیرو راه ائمه و اهل بیت باشند .

روزانه سه مصیبت به انسان وارد می‌شود که اگر از یکی از آن‌ها عبرت بگیرد همه مشکلاتش حل می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به مصیبت‌های وارده به انسان بیان کرد: مصیبت اول گذر عمر است، عمر رفته برگشت‌پذیر نیست و نمی‌توان روی آن قیمت گذاشت، پس از آن باید به موضوع رزق توجه کرد، که چه رزقی به انسان می‌رسد و حلال و حرام آن کدام است.
امام جمعه شهریار همچنین به مصیبت سوم در زندگی انسان اشاره کرد و افزود: مصیبت سوم که از سایر مصیب‌ها بزرگ‌تر است اینکه ما قدم به قدم به قبر خود نزدیک می‌شویم و نمی‌دانیم که بهشتی هستیم یا جهنمی، که اگر این سه موضوع مورد توجه قرار گیرد، همه مشکلات حل می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین سالمی : با بیان این که روز جهانی استاندارد نزدیک است ، گفت: موضوع استاندارد موضوع جهانی است ، متاسفانه برخی وسایل و خودروهای ما استاندارد نیست، استفاده کنندگان ناراضی هستند، هرچه پیش می رویم، از کیفیت خودروها کاسته می شود، نیاز ما به آرم و علامت استاندارد نیست،جامعه نیازمند محصولات با کیفیت است.

وی اضافه کرد: کالاهای تولید داخل را با کیفیت کنید، تولید این کالاها نیازمند حمایت است ، در غیر این صورت اعتماد مردم کاسته می شود.

امام جمعه شهریار سپس به روز نابینایان اشاره کرد و گفت: این افراد در دل مردم جا دارند و انتظار این عزیزان این است که با آن ها مانند افراد عادی برخورد شود، انتظار این قشر عزیز از مسئولین ایجاد اشتغال برای آن ها است، استعدادهای این عزیزان را در نظر بگیرید.

وی سپس بر اهمیت رابطه خانواده تاکید کرد و افزود: اولیا و مربیان به برگزاری یک و دو جلسه اکتفا نکنند، بلکه در طول سال این ارتباط نزدیک برقرار باشد و آن والدینی که می توانند و وقت دارند، حتما عضو انجمن اولیا شوید و برای حل مشکلات مدرسه تلاش کنید، مدارس ۹ ماه است، که حداقل باید ۹ جلسه کاربردی در این جلسات برگزار شود.

امریکا در پی فریب دادن ۱+۵ است

سالمی با بیان این که منافقین ملعون همواره نظر سوء به محراب دارند، گفت: از زمان علی ابن ابی طالب(ع) که ابن ملجم منافق ایشان را به شهادت رساند، این نظر سوء وجود داشت و شهدای محراب نیز توسط منافقین ملعون به شهادت رسیدند.
تصریح کرد: مناسبت دیگر ایام شهادت پنجمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی است که در استان کرمانشاه به دست منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت رسید.
سالمی با تأکید بر لزوم هوشیاری مسئولان و مردم در جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گرگ و موریانه هر دو ضربه‌زننده هستند، یکی از بیرون و دیگری از درون ضربه می‌زند؛ اما در دنیای اسلام این دو حیوان پلید در حال کار کردن هستند، آمریکای جنایتکار گاهی همچون گرگ و گاهی همچون موریانه به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با تأکید بر این که مسئولان در مقابل زیاده‌ خواهی‌های ترامپ انقلابی عمل کنند، اظهار داشت: آمریکا به دنبال بازی با کلمه برجام است و ۱+۵ را هم بازی داده است، بنابراین مسئولان بازی نخورند و حرف رهبری را بیشتر مورد توجه قرار دهند، کنگره و ترامپ فرقی ندارند و سگ زرد برادر شغال است، آن‌ها با ما دشمن هستند و در این آشفته بازار هر بار بر تحریم‌ها افزودند.

امریکا و اسراییل در مساله اقلیم کردستان عراق در پی قرار دادن نطفه شوم در منطقه هستند

امام جمعه شهریار عنوان کرد: دشمن امروز سراغ سپاه رفته و فردا به دنبال ارتش می‌رود، ما از دولت‌مردان می‌خواهیم که مردم را به حاشیه نبرند و انتظار داریم تا مشکلات مردم در مباحث مختلف حل شود، امروز مسئله آب بسیار مهّم شده است و کارخانه‌ها در حال تعطیل شدن هستند، از وعده‌ دادن‌ها و حاشیه‌پردازی‌ها دور شوید و به حال مردم برسید.
سالمی در پایان با اشاره به موضوع همه‌پرسی در اقلیم کردستان خاطرنشان کرد: بحث کردستان عراق موضوعی است که امریکا و اسرائیل جنایتکار آن را ایجاد کرده‌اند تا منطقه را ناامن و نطفه شومی را در منطقه قرار دهند؛ بنابراین لازم است با بصیرت و تیزبینی در مقابل دشمنان ایستاده و مانع زیاده‌خواهی‌های آن‌ها شد.

 

Visits: 13