حضور مجتبی جباری در شهریار/مجتبی جباری میهمان شهردار شهریار

  مجتبی جباری ستاره استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی میهمان شهرداری شهریار بود. سه شنبه گذشته مجتبی جباری میهمان مهندس درخشان نسب شهردار شهریار بود تا در خصوص راههای سرمایه گذاری مشترک در زمینه پروژه های ورزشی در شهریار بحث و تبادل نظر انجام شود. در این جلسه که به منظور بررسی راهکارهای همکاری […]

 

مجتبی جباری ستاره استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی میهمان شهرداری شهریار بود.

سه شنبه گذشته مجتبی جباری میهمان مهندس درخشان نسب شهردار شهریار بود تا در خصوص راههای سرمایه گذاری مشترک در زمینه پروژه های ورزشی در شهریار بحث و تبادل نظر انجام شود.
در این جلسه که به منظور بررسی راهکارهای همکاری ،تعامل جهت استفاده واجرای پروژه های سرمایه گذاری ومشارکتی با حضور  مجتبی جباری فوتبالیست نام آشنای کشور در شهرداری شهریار برگزار شد ، مهندس احسان درخشان نسب شهردار شهردار شهریار ، مرتضی احمدی عضو  شورای اسلامی شهر شهریار ،  مهندس بابائی معاون اقتصادی وسرمایه گذاری  شهرداری شهریار حضور داشتند.
درخشان نسب سرپرست شهرداری شهریار در ابتدای جلسه  ضمن ابراز خرسندی از حضور مجتبی جباری در شهرداری شهریار،آمادگی شهرداری را جهت زمینه سازی وفراهم کردن شرایط مورد نیاز جهت انجام واجرای پروژه های سرمایه گذاری،مشارکتی وچند منظوره ورزشی، خدماتی و تفریحی اعلام وتوضیحاتی در خصوص ظرفیتهای بالفعل وبالقوه شهر شهریار ارائه نمودند.
در پایان جلسه ،مجتبی جباری ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر شهریار ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک شاهد توسعه همکاریهای دو جانبه در شهر شهریار باشد.
فارغ از نتایج احتمالی این جلسه و تفاهم های انجام شده صرف حضور یک ستاره ورزشی محبوب در شهریار میتواند اثرات مثبت و موثر فراوانی برای شهرستان داشته باشد که با کمی درایت و هوشمندی میتوان از ظرفیتهای بالقوه اینگونه افراد در راستای توسعه و پیشرفت شهریار استفاده نمود.

مجتبی جباری در شهریار /

مجتبی جباری در شهریار

مجتبی جباری در شهریار

مجتبی جباری در شهریار /

 

Visits: 10