تکریم و معارفه در بخشدار مرکزی شهرستان شهریار

با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران سیدعلی رحیمی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان شهریار معرفی شد. به گزارش شهریار نگار؛ آئین تکریم و معارفه بخشدارمرکزی شهرستان شهریار با حضور آقاعلیخانی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار و جمعی از مسئولان، دهیاران و اعضای شوراهای […]

با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران سیدعلی رحیمی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان شهریار معرفی شد.

به گزارش شهریار نگار؛ آئین تکریم و معارفه بخشدارمرکزی شهرستان شهریار با حضور آقاعلیخانی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار و جمعی از مسئولان، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان شهریار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
بنابر این گزارش در این مراسم؛ از خدمات مهندس علیرضا گرجی بخشدار سابق مرکزی شهرستان شهریار تقدیر شد و سیدعلی رحیمی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان شهریار معرفی شد.
لازم به ذکر است سیدعلی رحیمی دارای سوابق مدیریتی به عنوان مسئول تقسیمات کشوری استانداری تهران، بخشدار ارجمند و بخشدار مرکزی فیروزکوه می باشند.

آئین تکریم و معارفه بخشدارمرکزی شهرستان شهریار با حضور آقاعلیخانی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار و جمعی از مسئولان، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان شهریار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

Visits: 5