توزیع پول نو ۵۰۰ و هزار تومانی به مناسبت عید غدیر در شعب منتخب استان تهران+لیست شعب

توزیع اسکناس ۵۰۰ و ۱۰۰۰ تومانی و سکه های نو در شهریار بانک مرکزی به مناسبت عید سعید غدیرخم اسکناس نو ۵۰۰ و ۱۰۰۰ تومانی و مسکوک نیکل از طریق شعب منتخب بانک های عامل توزیع می کند. این بانک از طریق شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، صادرات ایران، ملت، اقتصادنوین، پارسیان، سپه و پست‌بانک […]

توزیع اسکناس ۵۰۰ و ۱۰۰۰ تومانی و سکه های نو در شهریار

بانک مرکزی به مناسبت عید سعید غدیرخم اسکناس نو ۵۰۰ و ۱۰۰۰ تومانی و مسکوک نیکل از طریق شعب منتخب بانک های عامل توزیع می کند.

این بانک از طریق شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، صادرات ایران، ملت، اقتصادنوین، پارسیان، سپه و پست‌بانک اسکناس نو ۵.۰۰۰ ریالی و ۱۰.۰۰۰ریالی و مسکوک نیکل در سطح استان تهران از ۱۲ شهریور تا ۱۶ شهریور توزیع می کند.

بانک ملت

۸ شعبه منتخب بانک ملت به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، اسکناس نو و مسکوک، توزیع می‌کنند.

اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  ۸ شعبه بانک ملت را در تهران جهت توزیع اسکناس نو و مسکوک به مناسبت عید سعید غدیر خم انتخاب کرد.

بر اساس این گزارش، شعب منتخب بانک ملت شامل شعب میدان هفتم تیر، دکتر شریعتی، چهارراه اسلامبول، اسلامشهر، خیابان آزادی، چهارراه ولیعصر(عج)، گلستان پاسداران و بازار تجریش از روز ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه سال جاری از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ به مدت ۵ روز نسبت به توزیع اسکناس نو و مسکوک اقدام خواهند کرد.

بانک اقتصادنوین

شش شعبه بانک اقتصادنوین در شهر تهران در آستانه عید سعید غدیرخم اسکناس نو توزیع می‌کنند.

شعب منتخب این بانک در شهر تهران از ۱۲ الی ۱۶ شهریورماه اسکناس‌های نو شامل اسکناس ۵۰۰۰ ریالی و ۱۰۰۰۰ ریالی توزیع می‌کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اسکناس‌های نو می‌توانند با مراجعه به این شعب نسبت به دریافت اسکناس مورد نیاز خود اقدام نمایند.

بانک ایران زمین

در آستانه عید سعید غدیر خم ۷ شعبه منتخب بانک ایران زمین در شهر تهران به مشتریان پول نو می‌دهند.

بر اساس اعلام مدیریت خزانه‌داری این بانک، متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه سیزدهم شهریور ماه برای دریافت پول نو به هفت شعبه منتخب بانک مراجعه کنند.

پست‌بانک

شعب منتخب پست بانک ایران درسطح استان تهران همانند سال‌های گذشته از دوازدهم لغایت شانزدهم شهریورماه سال جاری به مناسبت عیدسعیدغدیرخم اقدام به توزیع اسکناس‌های نو می‌نماید.

بنابراعلام اداره‌کل خزانه‌داری و نظام‌های پرداخت؛ شعب شهرستان‌های اسلامشهر و شهریار، شهرری و همچنین شعب آیت‌الله کاشانی و میرزای شیرازی تهران طی روزهای یادشده آماده توزیع اسکناس‌های‌نو به هموطنان می‌باشند.

لازم به ذکر است پست بانک شعبه شهریار در خیابان شهید مطهری محله عباس آباد واقع شده است.

 

بنابراین گزارش: اسکناس‌های‌نو شامل؛ ۱۰۰۰تومانی و ۵۰۰ تومانی و مسکوک‌نیکل نیز شامل؛ ۱۰۰ تومانی، ۲۰۰ تومانی و ۵۰۰ تومانی است.

همچنین نحوه توزیع اسکناس‌نو در سایر شهرستان‌ها نیز با هماهنگی ناظران‌پولی و از طریق مدیریت‌های‌شعب بانک‌ها انجام می‌شود.

پول نو

Visits: 74