توجه به والیبال شهریار در رده پایه یعنی کشف استعداد های صدها مهدوی و صادقیانی ها

  مصاحبه اختصاصی شهریار نگار با محمد شیخی رئیس هیئت والیبال شهریار توجه به والیبال رده پایه شهریار یعنی کشف استعداد های صدها مهدوی و صادقیانی ها شهریار با این میزان استعداد و پتانسیل باید یک تیم در سوپر لیگ والیبال داشته باشد. به گزارش شهریارنگار از گفتگوی جذاب با رئیس جدید هیئت والیبال شهریار که […]

 

مصاحبه اختصاصی شهریار نگار با محمد شیخی رئیس هیئت والیبال شهریار

توجه به والیبال رده پایه شهریار یعنی کشف استعداد های صدها مهدوی و صادقیانی ها

شهریار با این میزان استعداد و پتانسیل باید یک تیم در سوپر لیگ والیبال داشته باشد.

به گزارش شهریارنگار از گفتگوی جذاب با رئیس جدید هیئت والیبال شهریار که سالها سابقه مدیریت کلان در شهرستان را در سمتهای گوناگون داشته و با کوله باری از تجربه آمده تا تحولی بنیادین در والیبال شهریار ایجاد کند.در این گفتگو درباره کلیات والیبال شهریار از  او پرسیدیم.

اینکه وضعیت فعلی والیبال شهریار چگونه است؟

برای آینده والیبال در زادگاهش چه برنامه هایی دارد؟

محمد شیخی، رئیس جدید هیئت والیبال شهریاردر آغاز این گفتگو به اهمیت ترسیم چشم انداز و سیاست گذاری برای امروز و فردای والیبال شهرستان اشاره کرده و از برنامه های خود برای ارتقای سطح والیبال در شهریار گفت.

محمد شیخی : نقش آفرینی پررنگ تر و ترسیم برنامه و چشم انداز برای کمیته های مربیان، آموزش، داوران، پایه و جوانان، بانوان، مسابقات، پیشکسوتان هیئت والیبال در دوران جدید مدیریتی هیئت  والیبال شهرستان باید مورد توجه باشد. او به عنوان نمونه به کمیته مربیان و لزوم دانش افزایی مربیان والیبال فعال شهرستان اشاره کرد و  گفت: تشکیل دوره ها و کلاس های فنی به ارتقای سطح فنی مربیان کمک ویژه ای خواهد کرد.

به عقیده رئیس جدید هیئت والیبال شهرستان شهریار با اندکی توجه می توان صدها مهدی مهدوی و آرش صادقیانی از بین استعداد های نونهال و نوجوان شهریار کشف کرد که البته این امر مستلزم توجه بیشتر به رده های پایه است. وی عنوان کرد والیبالیست ها در رده پایه تشنه رقابت و مسابقه می باشند.

و باید در معرض محک و ارزیابی قرار گیرد تا روند رشد فنی آنها متوقف نشود  بنابراین در ساختار جدید هیئت والیبال تصمیم گرفته ایم.

با تشکیل تیم های منتخب رده پایه والیبال شهرستان و برگزاری رقابت با تیم هایی از شهرهای همجوار و یا شرکت در مسابقات استانی و کشوری در طول سال مانع از توقف روند ارتقای سطح فنی این رده ها شویم.

شیخی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص شایعات پیرامون حضور تیم شمس با عنوان شهریار در سوپر لیگ گفت:کارخانه نوشیدنی شمس در شهریار قرار گرفته است و طبق قانون و تمایل این شرکت می تواند نسبت به تیم داری در شهریار اقدام نماید. این در حالی است که در حال حاضر این تیم مسابقات خود را در استان البرز برگزار می کند .

شیخی گفت: تمام امکانات لازم برای میزبانی از این تیم  در شهریار را تدارک دیده و مذاکراتی هم با مسئولان شمس مبنی بر حضور این تیم در شهریار و تحت عنوان شمس شهریار و استفاده بازیکنان مستعد شهریاری که در رده ملی هم سابقه حضور داشتند انجام دادیم که مورد موافقت سران این تیم  نیز قرار گرفت اما گویا اعمال  سلیقه شخصی و اعمال فشار برخی افراد  موجب گردیده این اتفاق در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

در واقع مسئولان ورزش شهریار و صاحبان کارخانه برای انتقال این تیم به شهریار توافقات لازم را انجام داده اند و صاحبان کارخانه نیز متقاعد شده اند با توجه به دریافت امتیازاتی که از سوی مدیریت کلان شهرستان به آنها اعطا گردیده است امتیاز این تیم به شهریار انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه برای حل این مشکل مکاتباتی نیز با فرماندار و نماینده شهرستان داشته ایم، یادآور شد: امیدواریم با همت مدیران ارشد شهرستان و استفاده از برخی اهرم های قانونی بتوانیم مشکل بوجود آمده را حل کرده و از این فرصت طلائی ایجاد شده به نحو مطلوب بهرمند گردیم.

شیخی با اشاره به اینکه در دنیای کنونی ورزش حرفه ای یک صنعت پر درآمد است گفت :حضور شمس در شهریار علاوه بر منافع مالی و برندینگ برای شهرستان شهریار موجب ارتقای سطح والیبال و ایجاد خود باوری بیشتر بین ورزشکاران شهرستان خواهد بود.

در پایان با تقدیر از تلاش های علی خرمی تبار رئیس قبلی هیئت والیبال، نایب رئیس و رئیس کمیته بانوان همچنین تمامی عزیزانی که سالها در کنار آقای خرمی تبار زحمات فراوانی برای والیبال کشیده بودند ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و صاحب نظران این رشته در شهریار و با کمک و حمایت مسئولین ارشد شهرستان و احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار والیبال این شهرستان به جایگاه واقعی خود در کشور دست پیدا کند.

Visits: 9