تجدید میثاق نیروی انتظامی شهرستان شهریار با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی

با حضور دکتر ناجی در مزار شهدای شهریار برگزار شد: شهریار نگار به نقل از سایت قرمانداری شهرستان شهریار همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، دکتر ناجی در مراسم گلباران مزار شهدا و تجدید میثاق نیروی انتظامی شهرستان شهریار با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ در […]

با حضور دکتر ناجی در مزار شهدای شهریار برگزار شد:

شهریار نگار به نقل از سایت قرمانداری شهرستان شهریار

همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، دکتر ناجی در مراسم گلباران مزار شهدا و تجدید میثاق نیروی انتظامی شهرستان شهریار با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ در این مراسم که با حضور دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار برگزار شد، سرهنگ مکرمی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار به همراه کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان شهریار حضور داشتند.
دکتر ناجی ضمن تاکید بر جایگاه نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش شهروندان از خدمات سرهنگ مکرّم ، سرهنگ رستگار و سرهنگ قیطاسی رئیس پلیس راهور شهرستان شهریار با اهدای لوح سپاس مراتب قدردانی خود را اعلام کردند.
بنا بر این گزارش فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان شهریار ضمن گلباران مزار شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در امام زاده اسماعیل (ع) شهریار با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و راه شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و بر ادامه راه شهدا در پاسداری از کیان دین، کشور و مردم تاکید کردند.

Visits: 2