به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهر شهریار جلسه شورای اداری شهر شهریار برگزار شد

  صبح پنجشنبه مورخ ۲۳ فروردین ۹۷ جلسه ششورای اداری شهر شهریار به ریاست مهندس نور الله طاهری فرماندار شهرستان شهریار ، درخشان نسب شهردار شهریار، امام جمعه شهریار، اعضای شهر شهریار ، روسای ادارات  و سایر مسئولین با محوریت بررسی و حل مشکلات شهرشهریار  و تعامل وهمکاری بیشتر بین ادارات برای خدمات رسانی بهتر […]

 

صبح پنجشنبه مورخ ۲۳ فروردین ۹۷ جلسه ششورای اداری شهر شهریار به ریاست مهندس نور الله طاهری فرماندار شهرستان شهریار ، درخشان نسب شهردار شهریار، امام جمعه شهریار، اعضای شهر شهریار ، روسای ادارات  و سایر مسئولین با محوریت بررسی و حل مشکلات شهرشهریار  و تعامل وهمکاری بیشتر بین ادارات برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان در فرهنگسرای استاد شهریار برگزار گردید.

در ابتدا درخشان نسب با اشاره به حریم شهر شهریار با سایر شهر های مجاور و اینکه حدود این حریم و مرزها به درستی مشخص نیست گفت: افراد سود جو با استفاده از این خلا اقدام به ساخت و ازهای غیر مجاز در حریم شهر شهریار مینمایند.
شهردار شهریار با اشاره به لزوم توجه بیشتر به احیا و مرمت بافتهای فرسوده گفت : اعتبارات ویژه های برای این منظور در نظر گرفته شده و پیمانکار مربوطه نیز انتخاب شده است و به زودی عملیات احیای بافتهای فرسوده شهریار آغاز خواهد شد.
مهدور رئیس شوری اسلامی شهر شهریار نیز با اشاره مشکلات شهرک جعفریه که ناشی از مدیریت دوگانه بر این شهرک است گفت با توجه به اینکه نیمی از شهرک جعفریه توسط شهرداری شهریار و نیمی دیگر از آن توسط شهرداری شهر ملارد و در حوزه یکشهرستان دیگر انجام میشود برخی نا هماهنگیها و مشکلات برای شهروندان بوجود آمده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شهریار گفت : شهرک جعفریه  از نظر سرانه ها خصوصا سرانه های آموزشی فقیر است و باید با تعیین تکلیف مدیریت واحد بر آن اقدامات لازم جهت مدیریت صحیح آن  معمول کردد.
طاهری فرماندار شهریار نیز با تاکید بر لزوم هماهنگی ادارات خدمات رسان با شهرداری شهریار به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایه شهروندان به دلیل حفاری های موازی گفت: با توجه به اینکه زیر سزی و آسفالت معابر در برنامه جاری شهرداری وجود دارد ادارات خدمات رسا میبایست به صورت برنامه دار در خصوص حفاری های آتی با شهرداری هماهنگ باشند.
نورالله طاهری باانتقاد از وضع نابسامان ورودی های شهریار گفت : با توجه به اینکه باغهای سبز شهرستان شهریار از دیرباز معروف و معرف این شهربوده است میبایست شورای اسلامی  شهرداری توجه لازم در خصوص اصاح و زیبا سازی ورودیهای شهریار را مورد توجه قرار دهد.
رئیس راهور شهریار نیز با اشاره به ترافیک سنگین میدان بسیج و جهاد در ساعات پیک رفت آمد که موجب اتلاف وقت، انرژیو سرمایه شهروندان میشود بر لزوم احداث تقاطع غیر همسطح در این دو میدان اصلی شهر تاکیدد نمود.

 

شورای اداری شهرشهریار

 

عکس : شقایق قره گزلو

 

احسان درخشان نسب

محمد محمودی شاه نشین

موسی سالمی

نور الله طاهری

قباد قیطاسی

مهدور

مجید پارسا

احسان دخشان نسب

احسان درخشان نسب

Visits: 32