انتخاب شهرداران جدید برای شهرها و روستاهای غرب تهران

ه گزارش شهریارنگار: شورا‌های اسلامی شهر‌های شهرداران شهریار، شهرقدس و ملارد تا هفته آینده شهردار شهر‌های خود را معرفی می‌کنند. داود گرجی، نایب رئیس شورای اسلامی شهرقدس در همین زمینه به مهر گفت: با توجه به آغاز به کار دوره پنجم شوراهای شهر و روستا از ۱۲ شهریور، سعی تمام اعضای منتخب پنجمین دوره شورا پس از جلسات متعدد و بررسی تمام جوانب، انتخاب فردی کارآمد، بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و جناحی است.

شورا‌های اسلامی شهر‌های شهرداران شهریار، شهرقدس و ملارد تا هفته آینده شهردار شهر‌های خود ار معرفی می‌کنند...

به گزارش شهریارنگار: شورا‌های اسلامی شهر‌های شهریار، شهرقدس و ملارد تا هفته آینده شهردار شهر‌های خود را معرفی می‌کنند. داود گرجی، نایب رئیس شورای اسلامی شهرقدس در همین زمینه به مهر گفت: با توجه به آغاز به کار دوره پنجم شوراهای شهر و روستا از ۱۲ شهریور، سعی تمام اعضای منتخب پنجمین دوره شورا پس از جلسات متعدد و بررسی تمام جوانب، انتخاب فردی کارآمد، بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و جناحی است.
اخباری که از ملارد رسیده نیز حاکی از آن است که ترکیب نمایندگان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملارد، متشکل از کریم چگینی، سیدعلی مرزانی، علیرضا جمور، ایرج زارع، عباس تیموری، عارف اکبری جداقیه، داور حضرت پور، محبوب اکبری و فخرالدین آئینه وند درهفته‌ آینده شهردار جدید این شهر را از میان گزینه‌های مورد نظر اتخاب کنند.
حسن چناقچی، محسن عسگری، بنفشه رفیعی‌، منصور حیدری قرجه قیالی، حسن چیوانی، الهام میرزایی، داوود گرجی، ابوطالب آذربرا و نقی علی وند اعضای شورای اسلامی شهر قدس نیز با تشکیل جلسات غیر رسمی پیش از آغاز به کار رسمی فعالیت شورا رایزنی و گمانه زنی‌های خود برای انتخاب شهردار شهر قدس را پی گرفته اند.
مردم شهر شهریار نیز منتظرند تا منتخبان شورای شهر شامل فریدون وکیلی، بهزاد درخشان، مرتضی احمدی، غلامرضا رهگذر، علی مهدور، منصور شهبازیان، علی محمدی، معین فروزنده و حکمعلی نجفی با انتخاب شهردار جدید روال تازه مدیریت شهری در شهریار را به جریان بندازند.
در روستاهای غرب استان تهران نیز از دوازدهم شهریور کار خود را آغاز خواهند کرد تا همزمان با سراسر کشور دوران تازه مدیریت‌های شهری و روستایی آغاز شود.

 

Visits: 33