اما و اگر های حضور تیم والیبال شهریار در سوپر لیگ والیبال با برند شمس

  تلنگر از جمله مزایای استقرار صنایع در حومه شهرها و مراکز جمعیتی اشتغالزائی و ایجاد بسترهایی همچون ساماندهی جوانان آن شهرها در قالب باشگاههای ورزشی وابسته به آن صنایع و…است که معایب بی شمار استقرار چنین صنایعی را از جمله آلودگی محیط زیست و منابع آب ، از بین رفتن سفره های آب زیر […]

 

تلنگر

از جمله مزایای استقرار صنایع در حومه شهرها و مراکز جمعیتی اشتغالزائی و ایجاد بسترهایی همچون ساماندهی جوانان آن شهرها در قالب باشگاههای ورزشی وابسته به آن صنایع و…است که معایب بی شمار استقرار چنین صنایعی را از جمله آلودگی محیط زیست و منابع آب ، از بین رفتن سفره های آب زیر زمینی و …را تحت شعاع قرار داده و موجب میشود مسئولین شهرستانی و استانی از حضور صنایع استقبال کنند.

یکی از صنایع که طی چند سال اخیر و با هدف بهرمندی شهروندان از این پتانسیل های مثبت موفق به اخذ مجوز فعالیت در شهرستان شهریار گردید مجموعه کارخانه های صنایع غذائی کاله و زیر مجموعه آن یعنی تولید کننده نوشیدنی های شمس بود.

بی تردید اگر قرار باشد چنین صنایعی منفعتی برای شهرستان و شهروندان آن نداشته باشند مضرات وجودشان بیش از منفعت آنها خواهد بود.

فرماندار محترم ،نماینده مجلس و سایر مسئولین شهرستان میبایست پیگیر این موضوع بوده و از طریق اهرم های قانونی ترتیبی اتخاذ نمایند تیم والیبال شمس از این به بعد بازیهای خانگی خود را در شهریار که مهد والیبال ایران است و از داشتن تیم والیبال بی بهره است برگزار نموده و از ظرفیت جوانان نام دار و اینده دار والیبال شهریار در این تیم استفاده گردد.

 

داستان نوشیدنی شمس از شهریار تا کرج؛

حسین وزیری دبیر هیئت والیبال شهریار و از مربیان مطرح کشور: کارخانه در شهریار است/گفتند هزینه برگزاری را پرداخت کنید،قبول نکردیم

 

تیم شمس شهریار در حالی مسابقات خود را در استان البرز برگزار می کند که کارخانه این نوشیدنی در یکی از شهرستان های تهران قرار دارد.

 

طبق قانون شرکت ها و کارخانجات تولیدی در صورت تمایل به حضور در ورزش و تیم داری باید در استان یا شهری که کارخانه مطبوع در آن دائر است فعالیت نمایند اما در حال حاضر این قانون برای نوشیدنی های شمس اعمال نمی شود.

 

برای پیگیری موضوع با حسین وزیری دبیر هیات شهریار گفت و گویی انجام دادیم که مصاحبه کامل وی را در زیر می خوانید:

 

حسین وزیری دبیر هیئت والیبال شهریار در گفت و گو با خبرنگار شهریار نگار گفت: کارخانه نوشیدنی شمس در شهریار دائر است و طبق قانون این تیم باید در این شهر تیم داری کند.

 

وی ادامه داد: تمام امکانات لازم برای میزبانی از این تیم را تدارک دیده و مذاکراتی هم با مسئولان شمس مبنی بر استفاده بازیکنان مستعد شهریاری که در رده ملی هم سابقه حضور داشتند انجام دادیم اما مورد موافقت سران این تیم قرار نگرفت و دلیلی هم که برای عدم موافقت عنوان شد تکمیل تیم بود.

 

وی افزود: پس از این موضوع خلیل یگانه مجد از مسئولان سازمان لیگ برای بازدید سالن به شهریار آمد و تنها ایرادی که به سالن وارد شد موضوع نور بود.

 

وزیری گفت: هیات شهریار در این زمینه تضمین داد مشکل نور با نصب ٢٠ پرژکتور در کمتر از ۴٨ ساعت برطرف می شود که مورد موافقت هم قرار گرفت اما موضوعی که باعث شد شمس به شهریار برود بحث پرداخت هزینه اجرایی میزبانی ها بود.

 

دبیر هیات شهریار گفت: در تمام ایران قانون بر این است تیم های لیگ برتری هزینه اجاره سالن و برگزاری رقابت ها را باید به هیات ها پرداخت کنند اما اینجا از ما خواستند نه تنها هزینه ای دریافت نکنیم بلکه برگزاری میزبانی را خودمان انجام دهیم.

 

وی اذعان کرد: موضوع پرداخت هزینه ها از سوی شهریار مورد قبول واقع نشد و اکنون تیم شمس در کرج بازی می کند در حالیکه این تیم متعلق به شهریار است و جالب آنکه میزبانی تیم در کرج هزینه بیشتری را برای آن ها دنبال دارد.

 

Visits: 25