اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۹ سارق در شهریار

سرهنگ “فریدون مکرمی اصل” گفت: طرح  ارتقاء امنیت اجتماعی  و پاکسازی نقاط آلوده در راستای مبارزه قاطع با موادمخدر و همچنین سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس شهرستان شهریار به اجرا درامد. وی افزود: مأموران انتظامی با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در چند عملیات انجام شده تعداد ۵ نفر فروشنده و توزیع کننده […]

سرهنگ “فریدون مکرمی اصل” گفت: طرح  ارتقاء امنیت اجتماعی  و پاکسازی نقاط آلوده در راستای مبارزه قاطع با موادمخدر و همچنین سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته توسط پلیس شهرستان شهریار به اجرا درامد.

وی افزود: مأموران انتظامی با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در چند عملیات انجام شده تعداد ۵ نفر فروشنده و توزیع کننده موادمخدر و ۲۳۹ گرم انواع موادمخدر را کشف و پس از تشکیل پرونده،جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی دادند.
سرهنگ مکرمی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، مأموران موفق به کشف هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و دستگیری۹ نفر سارق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان ضمن تأکید بر همکاری و ارتباط مداوم با پلیس، از شهروندان شهرستان شهریار خواست: درصورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری و موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

Visits: 8