آشنائی با سید محمد خامسی مدیر انجمن شهریار نگار

آشنائی با سید محمد خامسی مدیر انجمن شهریار نگار سید محمد خامسی متولد  ۱۳۶۲ شیراز تحصیلات دوران ابتدایی و راهنمائی خود را در مدرسه شاهد و دوران دبیراستان در مدرسه نمونه دولتی فرهنگیان شهریار به اتمام رسانید. وی در سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته کشاورزی (گرایش علوم دام ) گردید. در […]

آشنائی با سید محمد خامسی مدیر انجمن شهریار نگار

سید محمد خامسی متولد  ۱۳۶۲

شیراز
تحصیلات دوران ابتدایی و راهنمائی خود را در مدرسه شاهد و دوران دبیراستان در مدرسه نمونه دولتی فرهنگیان شهریار به اتمام رسانید.
وی در سال ۱۳۸۶ موفق به اخذ مدرک لیسانس در رشته کشاورزی (گرایش علوم دام ) گردید. در سال ۱۳۹۳ از دانشگاه آزاد  اسلامی واحد قزوین موفق به اخذ   مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی گرایش  سیستمهای اطلاعاتی مدیریت گردید.

ایشان در سال ۹۵ و پس از قبولی در آزمون و مصاحبه در مقطع دکتری تخصصی رشته مدیریت دولتی پذیرفته و هم اکنون مشغول به تحصیل است.
سید محمد خامسی از سال ۸۹ به عنوان کارشناس دفتر فنی فرمانداری شهریار مشغول به کار شده و سپس به عنوان کارشناس طرح و برنامه و کارشناس اداره اجتماعی در این فرمانداری به خدمت رسانی شهروندان مشغول بوده است.

خامسی از سال ۹۸ به عنوان معاون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهریار که از مطرح ترین شهرداری های استان تهران است مغول به فعالیت بوده و طرح و پزوهشهای فرهنگی بسیاری را به مرحله اجرا در آورد.

وی علاوه بر خدمت در این اداره به صورت استاد مدعو مشغول به تدریس دروس رشته مدیریت به دانشجویان در دانشگاههای مختلف میباشد.

از جمله سوابق دیگر وی میتوان به ریاست هیئت مدیره و مدیرعاملی انجمن حمایت از حقوق شهروندان دیده بان شهریار نگار، مدیر مسئول هفته نامه سیاسی و اجتماعی شهریار نگار، سردبیری هفته نامه سراسری هجرت، مشاور مدیر عامل شرکت بهتک و…اشاره نمود.

خامسی علاوه بر فعالیت های اداری و اجتماعی در عرصه سیاسی نیز در منطقه شهریار نقش خود را به خوبی ایفا نموده و و در این مسیر نیز همچون سایر جنبه های دیگر فعال است.

مجموعه رسانه های شهریار نگار تحت مدیریت وی توانسته اند به صورت گسترده بین شهروندان نفوذ کرده و لقب پر مخاطب ترین رسانه غرب استان تهران را به خود اختصاص دهند.

هفته نامه شهریار نگار پر تیراژ ترین رسانه چاپی منطقه، سایت شهریار نگار پر بازدید ترین سایت غرب استان تهران و کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام شهریار نگار نیز پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در غرب استان تهران میباشند.

انجمن حمایت از حقوق شهروندان دیده بان شهریار نگار نیز به عنوان فعال ترین ان جی او غرب استان تهران پیشگام فعالیتهای مدنی در منطقه بوده به طوری که با استقبال گسترده جوانان روبرو شده است.
سید محمد خامسی

سید محمد خامسی

Visits: 134