آتش سوزی سهمگین انبار چوب در باغستان

شهریار نگار : مدیر عامل سازمان اتش نشانی شهرداری باغستان با اشاره به وقوع این حادثه در بامداد امروز گفت : بلافاصله ایستگاههای اتش نشانی باغستان با حضور در محل به مهار اتش مشغول شدند . وی  با بیان اینکه این اتش سوزی در وسعت یک انبار ۲۰۰ متری اتفاق افتاده بود افزود : بدلیل […]

شهریار نگار : مدیر عامل سازمان اتش نشانی شهرداری باغستان با اشاره به وقوع این حادثه در بامداد امروز گفت : بلافاصله ایستگاههای اتش نشانی باغستان با حضور در محل به مهار اتش مشغول شدند .
وی  با بیان اینکه این اتش سوزی در وسعت یک انبار ۲۰۰ متری اتفاق افتاده بود افزود : بدلیل وجود انبار چوب و تخته ، مهار اتش سوزی و جلوگیری از گسترش ان ، ۳ ساعت به طول انجامید .
وی با اشاره به اینکه در این حادثه هیچ گونه تلفات ویا مصدومیتی گزارش نشده است گفت : علت حادثه در دست بررسی است همچنین ایستگاه اتش نشانی ۵۹ تهران نیز پشتیبانی  این حادثه را بر عهده داشت .

ساعت ۲:۵۳ بامداد این حادثه در یک انبار چوب در جاده شهریار، شهرک باغستان محله سعید آباد به وقع پیوست و از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ اعلام شد. با توجه به اینکه محل آتش سوزی خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانان شهر تهران بود اما ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب از شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
آتش سوزی  در یک انبار چوب با وسعت بیش از ۱۰ هزار متر مربع که مقدار زیادی پالت های چوبی در آن وجود داشت رخ داده است که خوشبختانه آتش تنها در قسمت مرکزی و میانی این انبار به وسعت یک هزار و ۲۰۰ متر شعله کشیده و به سایر قسمتها سرایت ننمود.
ایشان با اشاره به اینکه شعله های سرکش آتش به وسعت چندین متر در آسمان متصاعد می شد و از فواصل دور شعله های آتش قابل مشاهده بود، ادامه داد: آتش نشانان شهر تهران به همراه آتش نشانان باغستان از چندین طرف وارد عملیات مهار شده و موفق شدند پس از ساعت ها تلاش در ساعت ۶:۴۵ امروز آتش را مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری کنند.
وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی باغستان اعلام کرد

Visits: 86