کلاهبرداری یکی از دفاتر مسافرتی شهریار

کلاهبرداری یکی از دفاتر مسافرتی  شهریار این دفتر از هر نفر از مشتریان خود که مایل به سفر زیارتی به کربلی معلی در ایام نوروز بوده اند مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تومان دریافت نموده است. این دفتر زیارتی طبق توافق منعقده  میبایست ششم فروردین از طریق هوایی زائرین را عازم  کشور عراق نموده […]

کلاهبرداری یکی از دفاتر مسافرتی  شهریار

این دفتر از هر نفر از مشتریان خود که مایل به سفر زیارتی به کربلی معلی در ایام نوروز بوده اند مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تومان دریافت نموده است.

این دفتر زیارتی طبق توافق منعقده  میبایست ششم فروردین از طریق هوایی زائرین را عازم  کشور عراق نموده و در طول تور زائرین را  در شهر های :کربلا ، نجف ، سامرا و کاظمین اسکان میداده است.

طبق قرارداد این سفر به صورت رفت و برگشت  به صورت هوائی بوده است.

قرار داد منعقده البته با دو روز تاخیر در روز ۸ فروردین اجرائی شده و مسافرین از طریق هوائی به کشور عراق اعزام گردیدند.

ماجرا از این جا شروع میشود که قرار داد اسکان با هتل به اتمام رسیده است اما به دلیل عدم پرداخت هزینه های هتل توسط مجری تور زیارتی گذرنامه مسافرین به عنوان تضمین پرداخت وجه نزد هتل باقی مانده است و با توجه به اسکان سری جدید زائرین در هتل مذکور تعداد ۱۷۰ نفر از شهروندان شهریار بدون گذرنامه از هتل رانده شده و در کشور عراق سرگردان میباشند.

دفتر …. نیز تاکنون هیچگونه اقدامی جهت بازگشت این زائرین انجام نداده است و در مراجعه حضوری نزدیکان زائران به این دفتر نیز  اظهار میکند که بلیط هواپیما موجود نیست و میبایست بازگشت  از طریق زمینی  صورت پذیرد.

فارق از قلب در قرار داد و سرگردانی زائرین بدون گذرنامه در کشور عراق  برنامه ریزی بازگشت و امنیت مسیر بازگشت زمینی نیز از جمله مسائل دیگری است که میبایست به آن رسیدگی شود.

 

دفاتر مسافرتی شهریار

حوادث شهریار

Visits: 87