کشف بیش از ۱۶۷ کیلو موادمخدر درغرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۶۷ کیلو و ۹۳۵ گرم تریاک در شهرستان شهریار خبر داد. به گزارش شهریارنگار و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سردار محسن خانچرلی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی حمل مواد مخدر در شهرستان شهریار، پلیس  مبارزه با مواد مخدر […]

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۶۷ کیلو و ۹۳۵ گرم تریاک در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش شهریارنگار و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،سردار محسن خانچرلی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی حمل مواد مخدر در شهرستان شهریار، پلیس  مبارزه با مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد محورهای مواصلاتی، ماموران انتظامی موفق به شناسایی خودروی حامل مواد مخدر در محور رباط کریم – شهریار شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در عملیاتی غافلگیرانه خودرو را که یک وانت پیکان بود، متوقف و یک متهم را دستگیر کردند.

سردار خانچرلی ادامه داد: ماموران در بازرسی از قسمت بار خودرو ۱۶۷ کیلو و ۹۳۵ گرم تریاک را کشف و متهم را به همراه موادمخدر کشف شده به مقر پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران انتقال دادند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های تخصصی به جرم خود اعتراف و اذعان کرد که قصد توزیع مواد مخدر در شهرستان های غرب استان تهران را داشت که با هوشیاری پلیس موفق نشده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه، تحویل مرجع قضائی شدند.

Visits: 3