مصرف بهینه آب میبایست به یک «فرهنگ» تبدیل شود / روز قدس امسال با سالهای پیش متفاوت است/خطبه های نماز جمعه شهریار

شیخ موسی سالمی امام جمعه شهریار: مصرف بهینه آب میبایست به یک «فرهنگ» تبدیل شود /  روز قدس سال جاری با سالهای قبل تفاوت دارد امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهریار که درمصلی امام خمینی شهریار برگزار شد ضمن اشاره به فرارسیدن ایام ضربت خوردن حضرت علی(ع) گفت: همه مسلمانان باید […]

شیخ موسی سالمی امام جمعه شهریار: مصرف بهینه آب میبایست به یک «فرهنگ» تبدیل شود /  روز قدس سال جاری با سالهای قبل تفاوت دارد

امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهریار که درمصلی امام خمینی شهریار برگزار شد ضمن اشاره به فرارسیدن ایام ضربت خوردن حضرت علی(ع) گفت: همه مسلمانان باید چنین فرصت هایی رو مغتنم شمارند، چرا که این چنین روزهایی کمتر نصیب انسان خواهد شد.

امام جمعه شهریار ادامه داد: همه باید تلاش کنند تا از برکات شب های قدر به بهترین شکل ممکن بهره ببرند چرا که تا سال آینده چنین فرصتی را در اختیار نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین سالمی ادامه داد: امام خمینی(ره) با ایستادگی در برابر ظلم و ستم دشمنان به همه ما درس آزادگی دادند و سی سال مسیر پر پیچ و خم انقلاب اسلامی را هدایت کردند پس بر همه ما لازم است تا با حضور در مرقد معمار کبیر انقلاب بار دیگر با ایشان تجدید بیعت کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه روز قدس امسال به لحاظ اهمیت متفاوت با سالهای قبل میباشد گفت : رفع دائم مشکلات قدس شریف و آزادی آن به هیچ عنوان سازش پذیر نیست و تنها با مقاومت امکان پذیر است .
حجت الاسلام و المسلمین موسی سالمی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه شهریار با اشاره به خروج امریکا از برجام افزود: این رفتار امریکا اتکای مردم ایران به روی پای خود و نظام را بیشتر کرد.
وی با بیان اینکه رهنمود های مقام معظم رهبری همواره راهگشای مشکلات کشور بوده است گفت: اعتماد ما باید به خودمان ملت و کشور باشد نه به قدرتهای بیگانه و اوروپاییان.
وی افزود: حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی و حرکت درست در مسیر ارمانهای انقلاب و نظام اسلامی کشور را همانند قبل در برابر طوفان دشمنی ها و مشکلات پیش برده و سر بلند میکند.

وی در پایان افزود: متاسفانه امروز در کشور با مشکل کم آبی مواجه هستیم، همه باید این نعمت الهی را به درستی مصرف کرده و از اصراف دوری کنیم، امیدواریم که این موضوع تبدیل به فرهنگ شده و مشکل کم آبی و استفاده بهینه از آن به زودی حل شود.

وی از عموم شهروندان خواست تا با رعایت الگوی مصرف در بخش های خانگی صنعتی و کشاورزی در این زمینه کوشا باشند.

نماز جمعه شهریار /

 

نورالله طاهری

نماز جمعه شهریار

Visits: 25