فرماندار شهرستان شهریار در اولین جلسه شورای اداری : صدای منتقدین و معترضین را بشنویم

مهندس طاهری در اولین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار: صدای منتقدین و معترضین را بشنویم   نور الله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای اداری این شهرستان  با تاکید بر تحقق شعار سال ، اهداف و سیاست های شهرستان شهریار را در  سل جاری تبیین نمود و عمل به شعار سال را گامی مهم […]

مهندس طاهری در اولین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار:

صدای منتقدین و معترضین را بشنویم

 

نور الله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در جلسه شورای اداری این شهرستان  با تاکید بر تحقق شعار سال ، اهداف و سیاست های شهرستان شهریار را در  سل جاری تبیین نمود و عمل به شعار سال را گامی مهم برای دستیابی به استقلال به عنوان یکی از مهمترین شعارهای جمهوری اسلامی دانست.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار به ریاست فرمااندار شهریار و با حضور روسای ادارات و سایر اعضا صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

مهندس طاهری با تبریک ایام سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و درود بر روح پر فتوح امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی  و رهبر انقلاب خواستار توفیق و بهروزی دولت تدبیر و امید به ریست دکتر روحانی شد و گفت: این جلسه به منظور جلوگیری از اتلاف وقت روسای ادارات به جهت دید و بازدید نوروزی و آغاز سرعتر فعالیت های ادارات در سال جدید تشکیل ردیده است.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور دکتر جهانگیری و وزیر کشاورزی به شهرستان شهریار گفت : افتتاح چندین و چند پروژه و مسائلی که مطرح شد میتواند موجب رشد و توسعه بیشتر شهرستانباشد.

مهندس طاهری ضمن تشکر از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در ایام نوروز امنیت و آرامش موجود در شهرستان شهریار را مرهون تلاشهای زحمتکشان نیروی انتظامی شهرستان شهریار دانست.

فرماندار شهریار با اشاره به اینکه تقویم سالانه فعالیتهای ادارات توسط فرمانداری تدوین گردیده است گفت در این تقویم تمام جلسات و برنامه ها مشخص شده است و اجرای دقیق این تقویم وظیفه تمام ادارات است که میبایست در اجرای آن به اهداف و برنامه های کلان شهرستان توجه گردد و ادارت نیز میبایست سند چشم اننداری شهریار

داز و برنامه کاری سالانه خود را در اسرع وقت تنظیم و ارائه نمایند.

مهندس طاهری نقش دستگاه های فرهنگی را در تبیین و فرهنگ سازی در حمایت از کالای ایرانی بسیار مهم دانست و گفت: ادارات و دستگاه های فرهنگی باید در مسیر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی فعالیت جدی تری داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به لزوم حضور مدیران کل در شهرستان شهریار و آشنائی آنها با موقعیت و وضعیت شهرستان شهریار از روسای ادارات و دستگاه ها خواست زمینه حضور مستمر مدیران کل را در شهرستان شهریار فراهم نمایند.

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر انضباط اداری و مالی در تمامی ادارت و دستگاه ها تاکید کرد: توجه به کارکنان و تقسیم متناسب کار بین پرسنل و ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت همه کارکنان باید مد نظر قرار گیرد و در برنامه ریزی ها و فعالیت ها، همه گروه ها و همه اقشار باید دیده شوند و حرف همه را بشنویم و اگر میخواهیم پیشرفت کنیم؛ حرف منتقدین و معترضین را گوش کنیم.

در پایان فرماندار شهریار با اشاره به ظرفیت بالای نماینده شهریار در پیگیری موضوعات و مشکلات به دلیل جایگاه خوب وی در سطح کشور و ارتباط با مدیران عالی دولت گفت : با استفاده از ظرقیتها و ارتباطات نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی میتوان بر بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان فائق آمد.

Visits: 5