عزت و اقتدار کشور در سایه «ولایت‌مداری» و «ولایت‌پذیری» محقق می‌شود

عزت و اقتدار کشور در سایه «ولایت‌مداری»و «ولایت‌پذیری» محقق می‌شود:   امام جمعه موقت تهران که در روز یکشنبه در مهدیه ی آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع)حضور داشت ، گفت: رهبر معظم انقلاب با کلام خود دنیای اسلام را متحد کرد و سبب عزت و اقتدار کشور در منطقه شد و اجازه نداد ذره‌ای آسیب […]

عزت و اقتدار کشور در سایه «ولایت‌مداری»و «ولایت‌پذیری» محقق می‌شود:

 

امام جمعه موقت تهران که در روز یکشنبه در مهدیه ی آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع)حضور داشت ، گفت: رهبر معظم انقلاب با کلام خود دنیای اسلام را متحد کرد و سبب عزت و اقتدار کشور در منطقه شد و اجازه نداد ذره‌ای آسیب به انقلاب و اسلام در منطقه وارد شود.

به گزارش شهریارنگار ، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در مراسم شهادت امام رضا (ع) که پیش از ظهر امروز در مهدیه شهرستان شهریار برگزار شد اظهار داشت: در روایات آماده است هر کسی که دوست دارد خدا از او راضی باشد دامن امام رضا (ع) را بگیرد و به ایشان متوسل شود.

وی عنوان کرد: حضور افراد در این مجالس از لطف و کَرمِ ائمه اطهار است که همه را جذب خود می‌کنند، چه آن‌هایی که خوب هستند و چه آن‌هایی که از مسیر خارج شده‌اند؛ اما این را همواره یادمان باشد که این لطف و محبت را ارج نهیم و هر چه می‌توانیم بیش از پیش در مسیر الهی قدم برداریم تا سعادتمند دنیا و آخرت باشیم.

امام جمعه موقت تهران افزود: انسان باید همواره به دنبال نور و در مسیر الهی و ائمه اطهار(ع) برود، که هرکس در این مسیر حرکت کند سعاد‌تمند می‌شود، دشمن اگر فرعون هم باشد اگر به پشتوانه خدا حرکت کند، قطعاً راه درستی را انتخاب می‌کند.

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از رئیس‌جمهور سوریه تصریح کرد: امروز ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری سلاح ما در مقابل دشمنان است، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب با کلام خود دنیا اسلام را متحد کرد تا در مقابل دشمن بایستند و نه تنها نگذاشت ذره‌ای آسیب به انقلاب و اسلام در منطقه وارد شود؛ بلکه سبب عزّت و اقتدار کشور در منطقه نیز شد.

توان دفاعی کشور لرزه به تن دشمن می‌اندازد

وی با بیان اینکه توان دفاعی کشور لرزه به تن دشمن می‌اندازد عنوان کرد: امروز کشور در مسیر پیشرفت است و ما نیز در منطقه مقتدرانه به پیش حرکت می‌کنیم، امروز عزّت کشور به برکت جان برکفانی است که هر زمان لازم بود به میدان آمدند؛ اما برخی از مسئولان ما به واسطه ترس و نادانی خود، حرفایی بر زبان می‌آورند که گویی به شهدا و خون شهدا اعتقادی ندارد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امام راحل تمام عمر خود را در حسینیه زندگی کرد؛ اما امروز برخی رؤسای جمهور را می‌بینیم که به جای هم‌سطح شدن با مردم در کاخ‌های خود تکیه می‌زنند، همه ما باید مراقب باشیم که هر لحظه پشتیبان ولایت باشیم تا آسیبی به انقلاب و اسلام و نظام وارد نشود.

صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: مضجع نورانی امام رضا(ع) در کشورمان میعادگاه عاشقانی است که هر لحظه پیشرفت و تعالی را برای کشور به ارمغان می‌آورند و به واقع این مضجع نورانی عامل وحدت و یکپارچگی در کشور است.

 

Visits: 26