در هفته بسیج: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شهریار

با حضور دکتر ناجی برگزار شد: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شهریار به مناسبت هفته بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شهریار با حضور دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در مصلای امام خمینی(ره) شهریار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ همزمان با سالروز تشکیل ارتش بیست میلیونی، با […]

با حضور دکتر ناجی برگزار شد:

اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شهریار به مناسبت هفته بسیج
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان شهریار با حضور دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در مصلای امام خمینی(ره) شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ همزمان با سالروز تشکیل ارتش بیست میلیونی،

با حضور دکتر ناجی فرماندار

و رئیس شورای تامین شهرستان شهریار،

سرهنگ یامینی فرمانده بسیج شهرستان شهریار،

حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهریار،

دکتر حسین زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار،

دکتر فاضل حسینی رئیس دادگستری شهرستان شهریار،

سرهنگ نوروزی فرمانده مرکز آموزش تکاور نیروهای واکنش سریع شهید سرلشکر ابوالفضل شیان، اجتماع بسیجیان شهرستان شهریار تحت عنوان شکوه مقاومت در مصلای امام خمینی(ره) شهریار برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این اجتماع، سرهنگ یامینی فرمانده بسیج شهرستان شهریار در سخنانی ضمن تجلیل از جانفشانی های شهدا و ایثارگران در طول جنگ تحمیلی و عرصه های مهم انقلاب اسلامی بر نتیجه و تاثیر مثبت حضور بسیج در دفاع از آرمان های انقلاب و دفاع از مظلومین و مستضعفین در منطقه تاکید کرد.
در بخش دیگری از این برنامه حجت الاسلام والمسلمین سالمی امام جمعه شهریار در سخنانی بر شاخص ها و خصوصیات بسیج تاکید کرد و داشتن دغدغه و تفکر دفاع از دین، کشور و انقلاب را از خصوصیات یک بسیجی دانست.
در این مراسم از خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم شهرستان شهریار تجلیل شد.

Visits: 1