خطبه های امام جمعه محترم شهریار در نماز جمعه ی شهریار

امام جمعه شهریار گفت: عاشورا تازه شروع شده است و باید دو ماه محرم و صفر را قدر بدانیم، همان‌طور که امام راحل فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و با این رعایت می‌توانیم تمام نقشه دشمنان را در هم بکوبیم. حجت‌الاسلام والمسلمین سالمی در خطبه اول نماز […]

امام جمعه شهریار گفت: عاشورا تازه شروع شده است و باید دو ماه محرم و صفر را قدر بدانیم، همان‌طور که امام راحل فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و با این رعایت می‌توانیم تمام نقشه دشمنان را در هم بکوبیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سالمی در خطبه اول نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار که با حضور پرشور مردم برگزار شد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا الهی اظهار داشت: امام سجاد(ع) ۶ چیز را مایه ریختن آبروی انسان می‌داند که عبارتند از شرب خمر، قمار، زیاد حرف زدن و اتلاف کردن بیهوده وقت انسان است که این اقدام مشکلات بسیاری را برای افراد ایجاد می‌کند.

ودر ادامه افزود: همنشینی با افرادی که چهره خوبی در جامعه ندارند، شوخی زیاد و بیان عیوب مردم است که این مهّم وقار و متانت انسان را در جامعه بسیار کاهش می‌دهد.

امام جمعه شهریار همچنین در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو ادامه داد: روز عشایر و روستائیان نخستین مناسبت این هفته است که همه باید با هدف‌گذاری مناسب زمینه رشد و توسعه روستاها را فراهم کنیم.

سالمی بیان کرد: عاشورا تازه شروع شده است و باید دو ماه محرم و صفر را قدر بدانیم، همان‌طور که امام راحل فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و با این رعایت می‌توانیم تمام نقشه دشمنان را در هم بکوبیم.

وی در ادامه به ورود ۱۱۹شهید تازه تفحص شده اشاره کرد و گفت: باید بیدار باشیم تا دشمنان اسلام که هر روز به دنبال یک توطئه جدید هستند، خللی به وحدت و یکپارچگی مسلمانان وارد نکنند و نتوانند به خواسته‌های خود برسند؛ همچنان که این ایستادگی‌ها سبب شده داعش که زاده آمریکا و صهیونیست است امروز به دامان این مادر منحوس خود در لاس و گاس بازگردانده شود، اتفاقی که در تمام تاریخ این کشور بی‌سابقه بوده است.

خطیب جمعه شهریار افزود: امروز رسانه‌های دشمن به دنبال ایجاد ترور شخصیت‌های برجسته، پرتلاش، خدوم و مقتدر نظام هستند؛ بنابراین باید مراقب فضای مجازی بود که بسیاری از این دروغ‌ها و اخبار کذب از همین فضای مجازی منتشر می‌شود.

سالمی در پایان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:‌ جا دارد از زحمات این مجموعه سبزپوشان عرصه امنیت و آرامش در منطقه و فراتر از آن تشکر کنیم و امیدواریم همچنان پرتلاش و پر قوت در این مسیر قدم بردارند.

 

Visits: 9