جمع کردن بساط فتنه ۹دی در حرکت خودجوش مردمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار : مردم در حرکتی خودجوش بساط فتنه را در ۹ دی ۸۸ جمع کردند. فتنه ۹دی – سرهنگ امین‌الله یامینی ظهر روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه شهریار ضمن گرامیداشت ایام و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تا استکبار وجود دارد انقلاب اسلامی ایران و اسلام در […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار :

مردم در حرکتی خودجوش بساط فتنه را در ۹ دی ۸۸ جمع کردند.

فتنه ۹دی – سرهنگ امین‌الله یامینی ظهر روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه شهریار ضمن گرامیداشت ایام و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تا استکبار وجود دارد انقلاب اسلامی ایران و اسلام در مقابل آن ایستادگی می‌کند و ذره‌ای از این مهّم پا عقب نمی‌کشید.

 

وی عنوان کرد: استکبار بعد از انقلاب و ایجاد جنگ تحمیلی و به دنبال ناتوی فرهنگی و در آخر ایجاد یک جنگ تمام عیار فرهنگی به دنبال ایجاد خلل در مسیر انقلاب اسلامی ایران است، و در ادامه با تفکراتی که در برخی کشورها داشتند درصدد ایجاد انقلاب فرهنگی در کشور بود؛ اما غافل از این بود که مردم ما هوشیارتر از این هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار با بیان اینکه استکبار، با نفوذ در برخی مراکز به دنبال اثرگذاری در آن است افزود: در سال ۸۷ جمهوری اسلامی از اقتدار بسیار بالایی در سطح جهان و منطقه برخوردار بود؛ اما برخی نفوذی‌ها این مسیر را با انحراف مواجه کرده و مشکلاتی را در سال بعد یعنی در سال ۸۸ ایجاد کردند که در چندین سناریو را دنبال می‌کردند.

 

با اشاره به سناریوهای دولت برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: در آن سال دشمن درصدد برجسته نشان دادن معضلات کشور از جمله بیکاری و عدم رفع تحریم‌ها بود، سناریوی بعدی کلید زدن طرح دولت وحدت ملی بود، تشکیک در مسیر انتخاب با توجه به همه نظارت‌ها و سناریوی تقلب و دروغ بزرگ در پای صندوق‌های رأی از دیگر طرح‌های دشمن برای از پای درآوردن نظام و انقلابیون بود.

 

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در ۲۹ خرداد حجت را تمام کردند و فرمودند زیر بار بدعت و ابطال انتخابات نمی‌رویم که فصل‌الخطاب همه احزاب به جز دو حزب شد، آنچنان که بعد از انتخابات سناریوهای دیگری را نیز طرح‌ریزی کردند، و در روز قدس و روز سیزده آبان نیز به میدان آمده و به نظام اهانت کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در ادامه گفت:‌ ظلم بزرگ آن‌ها شعار بر علیه ولایت فقیه بود اما صبح روز عاشورا برخی دل سپرده‌ها به غرب خیمه‌های امام حسین(ع) را به آتش کشیدند که مردم از هر چه بگذرند از عاشورا نمی‌گذرند و در ۹ دی ماه در حرکتی خودجوش بساط فتنه‌گرها را جمع کردند.

 

یامینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که ۹دی و ۲۲ بهمن ماه یوم‌الله هستند اظهار داشت: ۹دی ماه در تاریخ انقلاب مناسبتی ماندگار است چرا که روز بصیرت و ایمان دینی و روز حضور مردم ولایت‌مدار در صحنه بود.

 

وی همچنین با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ آمریکا قطعنامه‌های بسیاری را بر علیه کشور صادر کرد افزود: با وجود ایجاد اشتغال نزدیک به ۳ میلیون برای جوانان این کشور در آن سال، برخی عناصر خودفروخته داخلی و وابسته به استکبار و منافقان و کوردلان با حضور در کشور برخی اتفاقات را ایجاد کردند و درصدد ایجاد هرج و مرج در کشور شدند؛ اما مردم بصیر و آگاه همه نقشه‌های آن‌ها را در هم کوبیده و طومارشان را جمع کردند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: امروز کلیدواژه استکبار گرانی است، و مستکبران به دنبال این هستند که فتنه‌ای دیگر را از این مسیر ایجاد کنند، که باید در این راه گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم و مراقب باشیم که دشمنان نتوانند ما را از نظام، انقلاب، اسلام و ولایت فقیه حتی ذره‌ای دور کنند.

Visits: 62